شاه ماهی پرسپولیس فقط ۲ بازی فرصت دارد!

سعید صادقی تنها ۲ دیدار فرصت دارد تا شایستگی هایش را به کی‌روش اثبات کند.

سعید صادقی با رویای حضور در تیم ملی به پرسپولیس پیوست و یحیی گل محمدی نیز بهترین شرایط را در اختیار او قرار داد تا خودش را به کی روش ثابت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاید اگر هر مربی جای گل محمدی بود با توجه به بازی های صادقی او را برای یکی دو بازی روی نیمکت می نشاند اما گل محمدی با توجه به وضعیت صادقی و انگیزه های او برای قرار گرفتن در لیست نهایی کی روش، در تمام بازی ها به او میدان داد و حتی مهدی ترابی را بیرون کشید اما تا آخرین دقایق از سعید صادقی بازی گرفت.

صادقی که از هفته ابتدایی لیگ در پست وینگر راست به میدان رفت حتی پیش از اردوی اتریش به اردو هم دعوت شد اما مصدومیت او کافی بود تا خط خورده و در تهران بماند. صادقی در ادامه بازی ها دیگر نتوانست نظر کی روش را جلب کند و نامش در لیست بازیکنانی که برای ریکاوری راهی کمپ تیم ملی می شوند دیده نشد.

حال او برای حضور در اردوی تیم ملی و قرار گرفتن در لیست مسافران قطر تنها ۱۸۰ دقیقه فرصت دارد. او برای این کی روش را مجاب کند تا نامش را در لیست مسافران قطر قرار دهد تنها دو بازی مقابل ملوان و مس کرمان را فرصت دارد تا با درخشش در این بازی ها خودش را به کاردفنی تیم ملی تحمیل کند در غیر این صورت باید در خانه بازی های تیم ملی در جام جهانی را نظاره گر باشد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2014428

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *