شاید یحیی سیستم پرسپولیس را تغییر دهد!

هنوز مشخص نیست پرسپولیس در دیدار خانگی برابر مس رفسنجان با چه سیستمی بازی می کند.

به نظر می رسد در بازی با مس رفسنجان باز هم شاهد تغییر و جابجایی در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهیم بود و یحیی گل محمدی باز هم تیمش را با تغییر نفر یا سیستم راهی میدان خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هنوز معلوم نیست سرخ ها قرار است در تهران و در یک بازی خانگی دیگر نیز با دو هافبک دفاعی بازی کنند یا نه اما با توجه به مصدومیت میلاد سرلک، این احتمال می رود کامیابی نیا تنها هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی بوده و از سروش رفیعی و امید عالیشاه به طور همزمان در ترکیب اصلی بهره گرفته شود که در این صورت سرخ ها ریتم بهتری در فاز هجومی خواهند داشت.

در بهترین حالت نیز سرمربی پرسپولیس می تواند با به میدان فرستادن حامد پاکدل یا مهدی عبدی تیمش را با دو مهاجم تخصصی راهی زمین کند که البته بعید به نظر می رسد یحیی حتی در بازی های خانگی نیز دست به چنین ریسکی بزند.

اما اگر قرار باشد باز هم شاهد حضور دو هافبک دفاعی در ترکیب باشیم، حضور همزمان کامیابی نیا و اسدبیگی در میانه میدان قطعی است و یحیی باید از میان محمد عمری، عالیشاه و سروش رفیعی یک نفر را به عنوان مهاجم کاذب و به عنوان زوج لوکادیا راهی میدان کند. 

 از این رو باید دید درنهایت پرسپولیس قرار است با چه آرایشی مقابل مس رفسنجان بازی کند؛ بازی با دو هافبک دفاعی یا بازی با دو مهاجم تخصصی.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *