شخصیت خانومای بازیگر رو با آرایششون کشف کنید؛ عجیب اما کاملا درست! لامصبای ژیگول

آرایش صورت تنها برای زیبایی نیست بلکه یه ریز خلاصه جذاب از شخصیت و گرایشات درونی آدمهاست که با میکاپ میشه اونهارو فهمید!

شایانیوز- اگر خانوم هستید قطعا میدونید که چقدر آرایش بر روی چهره یک خانوم تاثیر میتونه داشته باشه که البته این تاثیر شاید همیشه هم مثبت نباشه و اگه به درستی انجام نشه و یا حتی رنگ های مورد استفاده در میکاپ مطابق با پوست و فیس شما نباشه ممکنه ظاهر شما رو به زشتی بره، نه خوشگلی!

مردم در سرتاسر جهان قرن هاست که خود را آرایش میکنند چرا که میکاپ تنها برای زیبایی نیست و راهی برای ابراز احساسات و نشون دادن شخصیت ها نیز می باشد. هر میکاپ از معیارهای مختلفی (از رنگ گرفته تا بافت) تشکیل شده که اصلا به همین دلیلم هستش که هیچ دو میکاپی شبیه به هم نیستند!

آرایش یه حرکت کاملا شخصیه که بسته به گرایشات درونی و ظاهر آدما تغییر میکنه. حالا اگه علاقمندین تا بدونید خانومهای اطرافتون چطور شخصیتی دارن پس در ادامه همراه باشید تا از طریق آرایششون به راحتی کشفشون کنید!

بدون میکاپ

در این قسمت ما در رابطه با خانوم هایی که کم و نچرال آرایش می کنند صحبت نمی کنیم، بلکه روی سخن ما درمورد خانوم هایی هستش که به طور کلی بدون میکاپ در فضای عمومی حاضر میشوند! این دسته از بانوان معمولا اعتماد به نفس خیلی خوبی دارند و خودشون رو همون طور که هستند قبول کرده و ظاهر خود را پذیرفته اند. برخی بر این نظرند که خانوم هایی که آرایش نمی کنند تنبل هستند اما باور کنیم اگر کسی از چهره خود رضایت نداشته باشه کاری برای اون حتما خواهد کرد.

روشنک+گرامی

رژلب قرمز

خانوم هایی که عاشق و شیفته رژلب های قرمز رنگ هستند اصولا افرادی کاریزماتیک و جسور می بادند که به راحتی می تونن بر روی اطرافیان خود تاثیر بذارن! علاقمندان رژلب قرمز بسیار پر انرژی هستند و احتمالا به استایل هالیوودی کلاسیک و کفش‌های پاشنه‌ بلند نیز رغبت فراوونی دارند. طبق آماد خانوم هایی که رژلب قرمز میزنند نزد آقایون محبوبند و خاطرخواهان بسیری دارند.

unknown_45298961_595677054221051_4452346830291100153_n (1)

خط چشم گربه ای

خانوم هایی که علاقمند به خط چشم گربه ای هستند معمولا ایده‌آل‌گران. این افراد معمولا وقت و حوصله زیادی رو صرف این می کنند که هر دو خط چشمشون قرینه و برابر دربیاد. از نظر اونها  تاثیر گذاشتن بر روی بقیه یعنی اهمیت دادن به کوچک‌ترین جزئیات! خانوم هایی که خط چشم گربه ای می کشند در زمینه های دیگر نیز بسیار دقیق و خوش سلیقه می باشند.

cover-1x1

سایه چشم دودی (اسموکی)

خانوم هایی که شیفته سایه چشم های اسموکی معمولا میخوان که مرموز و پرقدرت به نظر بیان که البته اغلب هم تا حدود زیادی این گونه هستند. این دسته از خانوما شخصیتی خاص و غیرمعمول دارند که خب از نشون دادنش به بقیه هم ترس و واهمه ای ندارند. اگر از این دسته بانوان هستید پس به راه و روند خود ادامه بدید و اجازه ندین کسی بهتون بگه خود واقعیتون به اندازه کافی خوب نیست!

unknown_276045097_343341957853308_2121684831197287847_n

کانتور غلیظ

کانتور کردن صورت قبلا شاید تنها برای عروس خانوم ها استفاده میشد اما حالا بسیاری از بانوان هستند که برای استفاده روزانه شان این آیتم جذاب رو فراموش نمی کنند. افرادی که وقت زیادی رو صرف کانتور کردن صورتشون میذارند شخصیت هایی ایده‌آل‌گر دارند که کوچیکترین نقضی رو نمیپذیرند! شاید این حرکت اونهارو افرادی غیر منعطف و سخت نشون بده اما اگه باهاشون ارتباط بیشتری برقرار کنید متوجه خواهید شد که مدیران و رهبران خوب و موفقی هستند که از ابراز قاطعانه نظرات خود هراسی ندارند!

unknown_292914249_1385812168582213_925639241873320848_n

خط چشم رنگی

میکاپ برای این دسته از خانوم ها تنها آرایش روزانه نیست بلکه یک هنر است! احتمالا شما در روز ویدیوهای بسیاری در رابطه با آموزش میکاپ می بینید سعی می کنید تا چیزهای مختلف رو امتحان کنید. وقتی بحث از ترند های آرایشی به میان میاد شما معمولا اطلاعاتی بیش از دیگران دارید و میتونید در این زمینه به راحتی کمکشون کنید. شخصیت شما شخصیتی شاد و ماجراجو هستش که باعث خندیدن و بهتر شدن روحیه تمام افراد زندگیتون خواهد شد.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *