شرط بایرن برای جذب ستاره بارسا

فرنکی یانگ

بایرن اولین پیشنهاد خود برای جذب دی‌یونگ را به بارسلونا داده ولی برای این انتقال، شرط مهمی نیز گذاشته است.

آینده فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و ۲۵ ساله بارسلونا، تبدیل به مشکل بزرگی برای مدیران این باشگاه شده و نام تیم فصل بعد این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به‌صورت جدی برای خرید فرانکی دی‌یونگ اقدام کرده و هر دو حتی حاضر به پرداخت دستمزد او نیز شده‌اند، اما خود دی‌یونگ تمایلی به جدایی ندارد. در صورت قبول پیشنهاد کاهش دستمزد، بارسلونا علاقه زیادی به حفظ این بازیکن برای فصل بعد دارد، اما همین درخواست باعث دلخوری دی‌یونگ شده و به نظر می‌رسد او را به ماندن در این باشگاه مصمم‌تر کرده است.

bnwpd4he

روز گذشته اعلام شد که منچستریونایتد تلاشی جدید برای جذب دی‌یونگ انجام داده و حتی نماینده‌های این باشگاه به بارسلونا سفر کرده اند. امروز دیاریو اسپورت هم نوشت که علاوه بر منچستریونایتد، بایرن مونیخ هم علاقه‌مند به جذب ستاره هلندی است. طبق ادعای اسپورت، بایرن در اولین تماس ها با بارسلونا اعلام کرده است که دی‌یونگ را قرضی و تا پایان فصل می خواهد و حاضر است دستمزد او را نیز پرداخت کند.

isydehzl

البته بایرن تنها بند خرید غیر اجباری را در قرارداد قرضی دی‌یونگ قبول می کند. اتفاقی مشابه سه سال پیش در مورد فیلیپ کوتینیو رخ داد. ستاره برزیلی سابق بارسا با قراردادی قرضی به ارزش ۸.۵ میلیون یورو راهی بایرن شد و دستمزد او را نیز بایرن پرداخت کرد. در قرارداد او با بایرن، بند خرید غیر اجباری ۱۲۰ میلیون یورویی نیز قرار داشت ولی بایرن آن را فعال نکرد و کوتینیو به بارسلونا برگشت. در مورد دی‌یونگ قطعا بند خرید، رقم پایین‌تری خواهد داشت ولی باشگاه مونیخی تنها در صورت عملکرد راضی کننده دی‌یونگ، قرارداد او را دائمی خواهد کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715264976 2022299

بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده

در این پست بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *