تیتر خبرها

شَمایل هفت رنگ نازنین بیاتی تو طهرون هزاری طرفدار پیدا کرد؛ پاچَش چه آب رفته!

نازنین بیاتی از بازیگرای محبوب و پولساز ایرانی محسوب میشه با استیال ساده دیگه در مراسمات سینمایی دیده نمیشه و فکر شده و لوکس عمل میکنه.

شایانیوز- نازنین بیاتی از بازیگرای جذاب و مشهوریه که مستقیم دربست گرفت سینما و ابتدا از کوچولوهای این عرصه بود و حالا اسم و رسم خانوم خانوماست که یه کامیونم نمیتونه بکشتش! نازنین بیاتی کار خود را با بازی در فیلم “دربند” شروع کرد و بعد کم کم یه طوری شد که تو بیشتر فیلم و سریالای سینمایی و شبکه خانگی دیده میشد! نازنین بیاتی هواداران بسیاری دارد که دست رنج تلاش و استعدادش بوده و حالا هم اعتبار خاصی پیدا کرده و هم به عنوان یکی از پولساز ترین هنرمندان در این عرصه شناخته میشه.

نازنین بیاتی از اون دسته بانوانی هستش که همیشه برای مراسمات سینمایی خووووشتیپ چرخیده و البته به دور از آیتم های ناتعارف. اما خب خانوم خانوما هم از اونجایی که چندان به ظاهر سفت و سخت اعتقاد ندارن گهگاهی وارد حواشی میشدن اما هیچگاه نازنین بیاتی اونقدری ناجور دیده ندشه که بخواد بهش تذکری داده بشه و یا از سوی مخاطب سوژه قرار بگیره.

اما اگه بخوایم به یکی از تیپ های جذاب و از طرفی هم عجیب این بازیگر جوان اشاره کنیم باید تصویری که در ادامه مشاهده می کنید رو مثال بزنیم که نازنین خانوم حساااابی با این استایلش ژست و عکس گرفت و شد یکی از شبهای به شدت به یاد موندنیش!

نازنین+بیاتی

نازنین بیاتی یه جور پوشیده که انگار نپوشیده!!

خب یادتونه که گفتیم نازنین بیاتی گهکاهی هم یه ریز ناجور میشد که خب اینگونه لباس پوشیدن یک بازیگر در این مراسمات به شدت میره زیر نگاه های ریز بینانه عکاسان و کاربران! شما فکر کن یک خانوم باشید و تنها چند ثانیه قصد درست کردن شال و روسری خودتون رو داشته باید، از طرفی مانتو جان ممکنه بره بالا و اگه یه شلوار مثل نازنین بیاتی هم پوشیده باشید دیگه قطعا شرایط میشه نامساعد!!

در ادامه تصویری از خانوم خانوما می بینیم که کفش لژ دار و استایل خانوم بازیگر حسابی مورد توجه قرار گرفت.

Untitled (1)

نازنینبیاتی

وقتی نازنین بیاتی دنیا رو دو روز میبینه و یکسره عشق و حاله!

نازنین خانوم با وجود اینکه به وفور توی سالهای گذشته کار کرده، ولی هیچوقت از سفر و گشت و گذارش هم کم نکرده و همیشه واسه خودش به اندازه کافی وقت گذاشته.

اگه یکم تو پیج اینستای نازنین بیاتی بگردین، قطعا متوجه عکسایی که با رفیقاش و تو طبیعت گرفته میشین و این نشون میده این بازیگر حسابی داره پول پارو میکنه و بعضی اوقات هم با گلایه هاش از وضع موجود نشون میده که ترسی از کنار گذاشته شدن نداره!

نافته نمونه نازنین بیاتی اینطور که نشون میده به این جمله که دنیا دو روزه ظاهرا اعتقاد بسیاری داره و نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره.

1_123031416_1251900928525799_616272060147724150_n

نازنین+بیاتی (1)

نازنین بیاتی از همون اولم کَفِش بووود! ورودی جانانه و جذاب

این بازیگر جوان و خوشگل ایرانی که با بازی در فیلم «دربند» در نقش یک دانشجوی شهرستانی که به تهران امده بود شناخته شد. از خفن ترین بازی های او می توان به بازی در سریال شبکه خانگی «مانکن» اشاره کرد که در کنار هنرمندانی چون محمدرضا فروتن و مریلا زارعی و …ایفای نقش داشت.

نازنین بیاتی از بازیگران کم حاشیه ای می باشد که از همان ابتدا هم ترجیح داد تا با هنر خود معروف شود نه حاشیه و حرف و حدیث! وی در حال حار در اینستاگرامش بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد که البته به نسبت شهرت و فعالیتش انگاری کم به نظر میاد چرا که خیلی از همکارانش خیلی بیشتر از اینها فالوور دارند!!

میم-خام-نازنین-بیاتی

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی 

از حواشی نازنین بیاتی میتوان به این اشاره کرد که در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی رو به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند!
 
nazaninbayati2__1648539917

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *