شکایت قانونی “جرارد پیکه” از همسر سابقش “شکیرا”

در این پست شکایت قانونی “جرارد پیکه” از همسر سابقش “شکیرا” را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

جرارد پیکه می‌تواند از شکیرا به طور قانونی شکایت کند!

جرارد پیکه، فوتبالیست سابق تیم بارسلونا، ممکن است علیه همسر سابق خود خانم خواننده مشهور، شکیرا، اقدام قانونی انجام دهد.

وقت صبح– پس از انتشار موزیک ویدیو جدید شکیرا حالا امکان دارد شکیرا و جرارد پیکه بار دیگر به دادگاه برگردند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جرارد پیکه پس از اینکه شکیرا پسرانشان را در ویدیوی جدیدترین آهنگش به نام «آکروستیکو» به تصویر کشیده است، خوشحال نیست. حتی امکان دارد این آقای فوتبالیست برعلیه همسر سابقش اقدام قانونی انجام بدهد.

از لحاظ قانونی به این دلیل که شکیرا حضانت کامل دو پسرش را ندارد در نتیجه به اجازه آقای فوتبالیست برای حضور فرزندانشان در این موزیک ویدیو احتیاج داشته است. ساشا و میلان، فرزندان این زوج سابق، تمام سال بجز تعطیلات را در کنار مادرشان سپری می‌کنند.

لورنا وازکز، روزنامه‌نگار اسپانیایی درباره این موضوع گفته است: «این فوتبالیست پس از انتشار ویدئو برای اولین بار از حضور پسرانش در آن باخبر شد. او نه می‌دانست، نه اجازه و مجوزی از او خواسته شده است. گویا حتی فرزندانش نیز به او نگفته‌اند.»

عصبانیت جرارد پیکه از همسر سابقش!

این خانم خبرنگار همچنین فاش کرده است که جرارد از این وضعیت عصبانی بود. او انتظار داشت تا از او اجازه گرفته شود و یا حداقل به او اطلاع رسانی می‌کردند. جرارد پیکه حتی حاضر است در صورت لزوم شکیرا را بخاطر این موضوع به دادگاه ببرد. «او در شوک است. جرارد با وکیل خود صحبت کرده است تا ببیند در مورد این اتفاق چه کاری می‌توان انجام داد.»

شکیرا و جرارد در ژوئن ۲۰۲۲، تقریباً  پس از ۱۲ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده‌اند. این زوج دلیل طلاق خود را عمومی نکرده‌اند با این حال کاربران اینترنتی دلیل این جدایی را خیانت جرارد پیکه به همسرش می‌دانند.

پس از یک ماه مذاکره در دادگاه بر سر حضانت فرزندانشان، جرارد موافقت کرد که شکیرا فرزندانشان را با خود به میامی ببرد. جرارد پیکه حالا حق ملاقات ۱۰ روزه فرزندان خود را دارد.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1716184477 2027822

ثبت نام خودروهای برقی وارداتی + سامانه و قیمت

در این پست ثبت نام خودروهای برقی وارداتی + سامانه و قیمت را در اختیارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *