تیتر خبرها

شکلک و گرد خاک "کتایون ریاحی" با پوریاشون پیش همه؛ فاز رخسیدن با شاه پسرش چی میگه!

25

کتایون ریاحی که چند الی است از دنیای بازگری دور است اما همچنان پرحاشیه و خبر ساز است و هر از گاهی اینستا رو می ترکونه!

کتایون ریاحی با وجود اینکه قریب به ۱۰ سال است از عرصه بازیگری خداحافظی کرده و بعد از یوسف دیگر در هیچ فیلم و سریالی ایفای نقش نکرده اما همچنان در کانون توجه است و بسیاری از مخاطبان پیگیر فعالیت های او هستند.

به گزارش «شایانیوز» کتایون خانوم البته هر از گاهی برای خودش حواشی هم ایجاد می کند و انگار تمایل شخصی اوست که هر چند وقت یکبار کاری کند که اسمش بر سر زبان ها بیوفتد و خبرساز شود. نمونه اخیر این حواشی ماجرای ادعای کتایون ریاحی درباه تعرض توسط سعید پورصمیمی در گذشته است که خیلی تو شبکه های اجتماعی وایرال شد و سروصدا به پا کرد.

ماجرا از این قرار بود که در حالی که در بحبوحه اکران فیلم برادران لیلا در جشنواره کن و در حالی که همه رسانه از سعید پورصمیمی تعرف و تمجید می کردند به یکباره کتایون ریاحی استوری عجیب منتشر کرد که توجه ها را به خود جلب کرد.

کتایون با انتشار عکسی از دوران جوانی های خودش نوشت: این عکس مربوط به ۲۵ سال پیش است. آن سال ها آقای داود رشیدی ریاست هیئت مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون ایشان بودند. من توسط همکاران خودم به اتهامات واهی در خانه سینما بازجویی و ماخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود با سواستفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد.

15

واکنش سعید پورصمیمی به ادعای کتایون ریاحی چه بود؟

خود سعید پورصمیمی نسبت به این ادعای خانم ریاحی واکنشی نشان نداد اما پریزاد سیف، کارگردان و بازیگر تئاتر و همکار ۱۶ ساله ی سعید پورصمیمی توضیحاتی درباره ی پاسخ این بازیگر پیکسوت به این اتهام ارائه کرده است.

پریزاد سیف در گفتگویی در کلاب هاوس از قول سعید پورصمیمی درباره ی اتهام تعرض کتایون ریاحی گفت:

در حال جمع آوری مدارک برای تنظیم شکایت هستیم تا به محض بازگشت آقای پورصمیمی از خانم ریاحی خواسته شود به طور واضح در اینباره توضیح دهند.

قضیه مربوط به ۲۵ سال پیش است.آن زمان خانم ریاحی در یک سریال مشغول بازی بودند که شکایت های بسیار زیادی از پشت صحنه ی آن سریال درباره ی خانم ریاحی به دست خانه سینما می رسد.

خانم ریاحی در رابطه با این شکایت ها به خانه سینما احضار می شوند و در جلسه ای با حضور آقای داوود رشیدی و آقای پورصمیمی از خانم ریاحی سؤال می شود.

آقای پورصمیمی تنها کاری که انجام می دهند این است که عضویت خانم ریاحی در خانه سینما را موقتاً لغو می کنند. به خانم ریاحی گفتند “تا زمانی که من هستم اجازه ی عضویت شما را در خانه سینما نمی‌ دهم”.

خانم ریاحی با هوشمندی تمام از کلمه ی تجاوز ، آزار جنسی یا خشونت جنسی استفاده نکردند اما در مورد کلمه تعرض هم توضیح ندادند.

اما از این ها که بگذریم کتایون ریاحی ظاهرا علاقه زیادی به استایل های خاص و جوانانه دارد. وی به تازگی و به مناسبت ۱۵ تیر روز بوسیدن تصویری از خودش در کنار پسرش منتشر کرد که بسیار مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت. البته این پست خانوم ریاحی هم خالی از حاشیه نبود. مثلاً کتایون خانوم تو کپشنی که برای این عکس ها نوشته به جای رقصیدن رخسیدن نوشت که گویا عامدانه انجام شده است.

اما پسر کتایون خانوم ریاحی کیست؟

پسر کتایون ریاحی آقا پوریا رحیمیان حاص ازدواج کتایون با فرشید رحیمیان است. پوریا متولد سال ۱۳۶۲ و ۳۹ ساله است و گویا آهنگساز و موسیقی دان هستند. موسیقی اولویت اول زندگی پوریا رحیمیان است و در کتاب صوتی ماهی قرمزه با مادرش کتایون ریاحی همکاری کرد و علاقه زیادی به حضور به همراه مادرش در مراسم مختلف دارد و بیشتر علاقه مند است که مادرش یک نویسنده باشد تا بازیگر.

honarmandan_official_1638796123

پوریا رحیمیان در کنار مادرش در جشن تولد ۳۸ سالگی اش

کتایون ریاحی خونه لوکس شو کرد تو چشم همه!

کتایون ریاحی در خانواده ثروتمند به دنیا آمد و پدرش اردشیر ریاحی مدرس زبان و ادبیات انگلیسی و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس بود و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. کتایون که زندگی مرفهی دارد به تازگی تصاویر جالب از حیات منزل خود منتشر کرده که نیلوفر آبی حیات خانم بسیار جلب توجه کرد.

کتایون+ریاحی

278874042_1116927689153308_4607919199921037486_n



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *