شگفتی های حیات وحش؛ شیرهای عصبانی فیل غووول پیکر رو بی رحمانه به دندون کشیدن! (ویدیو)

در ویدیو امروز شیرهای گرسنه رو می بینید که فیل ها حمله می کنند و آخرش یه فیل رو تیکه تیکه میکنن!

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد.  از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. در مستند های حیات وحش بیشتر به سراغ لحظه های شکار حیوانات می روند. در جهان حیات وحش به شگفتی های زیادی بر میخوریم. جنگ برای زنده ماندن، تولد و شکار کردن. حیوانات با توانایی های مختلف تمام تلاش می کنند انجام تا زنده بمانند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود دارد. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

شیر در دسته گربه سانان بزرگ قرار می گیرد. شیرهای وحشی همراه با با گله خود زندگی می کند و در هر گله هر شیر وظیفه خاص خودش را دارد. شیرها معمولا به شکار گورخر، گاومیش، زرافه، بوفالو علاقه زیادی دارند. نکته بسیار جالب در مورد شیرها این است که هرگز به سراغ لاشه حیوان مرده نمی روند!

این حیوانات در گذشته در بسیاری از مناطق گرمسیری جهان از جمله قاره آفریقا، ایران، هندوستان، پاکستان، تا مدیترانه زندیگ می کردند. اما امروزه تعداد بسیاری از آن ها فقط در برخی از مناطق قاره آفریقا وجود دارند. در ایران خودمان شیر آسیایی که به آن شیر ایرانی هم می گفته اند وجود داشته است. بیشتر شیرهای ایرانی در جنوب ایران بوده اند اما اکنون نسل این موجودات در ایران منقرض شده است.

فیل ها یکی از جانوران غول پیکر طبیعت هستند که از سالیان بسیار بسیار دور روی کره زمین تقریبا با همین شکل امروزی که دارند زندگی می کردند. فیل ها بزرگ ترین حیوان بر روی خشکی هستند. این موجودات معمولا زندگی اجتماعی دارند که هر کدام از جنس نر و ماده دارای ویژگی های خاص خودشون را دارند.

فیل ها جانوران گیاه خوار هستند و تقریبا روزی ۱۶ ساعت غذا می خورند. میوه ها و درختچه ها از غذاهای اصلیشون محسوب می شوند. دانشمندان با تحقیقاتی که انجام داده اند، میزان مصرف غذای این حیوانات بزرگ را اینگونه تخمین زده اند: مصرف ۷۰ کیلوگرم غذا و ۲۰۰ لیتر آب در شبانه روز!

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *