تیتر خبرها

شگفتی های حیات وحش؛ کاراکال خوفناک خرگوش فِرز رو جوری شکار کرد که نبینی باختی! (ویدیو)

در ویدیو امروز کاراکال وحشی رو می بینید که خرگوش تنها رو از گردن گاز می زنه!

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد.  از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. در مستند های حیات وحش بیشتر به سراغ لحظه های شکار حیوانات می روند. در جهان حیات وحش به شگفتی های زیادی بر میخوریم. جنگ برای زنده ماندن، تولد و شکار کردن. حیوانات با توانایی های مختلف تمام تلاش می کنند انجام تا زنده بمانند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود دارد. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

کاراکال نام دیگری است که در فارسی به گربه‌ ای نسبت می‌دهند که محل زندگیش در کویری به نام کاراکال است. سیاه گوش یا کاراکال از گربه سانان سریع با ظاهری عجیب و خاص است که در بسیاری از نقاط جهان از جمله آفریقا، خاورمیانه و هند زندگی می کند.

نکته بسیار جالب درباره کاراکال این موضوع است که علی رغم وزن بالا، سریع‌ترین گربه‌سانان محسوب می شود و مطالعات انجام شده روی آن نشان می‌دهد که نزدیک‌ترین خانواده به یوز گربه و گربه طلایی آفریقا همین کاراکال است.

سیاه گوش ها خلاف شیر ها که به صورت گله ای زندگی می کنند، بشتر زمان ها تنها هستند. همچنین روحیه جنگی دارند و به شدت از قلمروی خود در برابر حیوانات محافظت می کنند.

سیاه گوش مثل دیگر گربه های طبیعت یک گوشت خوار به حساب می آید و سرعتش به او اجازه می دهد تا انواع مختلف حیوانات از جمله خرگوش، مار ها، مارمولک ها و گاهی حشرات را شکار کند. کاراکال گاهی نیز برای شکار گوسفند، بز و سایر دام ها به مزارع حمله ور می شود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *