شگفتی های حیات وحش؛ گربه دم کوتاه تو یه جنگ خونین مار زنگی رو تیکه کرد برد! +[ویدیو]

ویدیو امروز ما جنگ گربه با یک مار زنگی هست که آخر سر مار کم میاره و شکار میشه!

شایانیوز- یکی از جذاب ترین موضوعات حیات وحش هست. جهانی که ما در اون به شگفتی های زیادی بر میخوریم. جنگ برای بقا، تولد و شکار. حیوانات مختلف با توانایی های گوناگون تمام تلاش خودشون رو انجام میدن تا بتونن زنده بمونن، اما این دنیا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود داره.

گربه دم‌ کوتاه که به اون بابکت هم می گویند، یکی از گونه های گربه سان ها به حساب میاد.  محل زندگی گربه‌های دم‌کوتاه جنگل‌ها، بیشه‌زار ها، دشت‌ ها و کوهستان‌ ها در بخش‌ های آمریکای شمالی هست. گربه های دم کوتاه تنها در شمال آمریکا پیدا می شوند و تنها گربه وحشی غالب در این ناحیه به حساب می آیند.

این نژاد گربه بیشتر از خرگوش و خرگوش صحرایی تغذیه می کند. اگر بخواهیم از ویژگی های جالب این حیوان بگیم باید به جدی بودن، مهربان، باهوش بودنش اشاره کنیم.

مار زنگی یا مار زنگوله ای در زمان خطر دمش را تکان می دهد وصدایی که بسیار شبیه به صدای زنگ است را تولید می کند. مار های زنگی به نسبت محل زندگی خودشان شکار خاصی می کنند و در بیشتر زمان ها از تخم حیوانات کوچک و بزرگ مثل لاکپشت ها تغذیه می کنند. آن ها در صورت نبود غذا به سراغ قورباقه، خرگوش، لاکپشت می روند.

مارهای زنگی خزندگان نسبتاً آرامی هستند که از رویارویی با انسان اجتناب می‌کنند. با این حال، هنگامی که تهدیدی احساس کنند , ممکن است به انسان حمله ور شوند. بر اساس گزارشات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، سالانه حدودا ۷ تا ۸ هزار نفر توسط مارهای سمی گزیده می‌ شوند که حدود ۵ نفر جان خود را از دست می‌ دهند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *