تیتر خبرها

شیبااینو پیروز یا قربانی این میدان خواهد شد؟

آیا قیمت SHIB را افزایش می یابد؟

شایانیوز- انتشار اولیه اجرای بلاک چین شیبا  در ۱۷ سپتامبر در استرالیا رخ داد. Shiba Inu به دنبال فروش‌های عظیمی در بازار بود که در ۱۳ سپتامبر آغاز شد و از ۱۷ تا ۱۸ سپتامبر نزدیک به ۷ درصد افزایش یافت. در این بازه زمانی، رالی قیمت به طور قابل توجهی احساسات بازار را تغییر نداد. با این حال، اطلاعات جدید در مورد انتشار بازی، ممکن است کمی گرد وخاک ایجاد کند. با توجه به توییت اخیر Shib Rumours، تاریخ انتشار بازی ۱ اکتبر تعیین شده است، اما آخرین پست در حساب رسمی توییتر Shiba Inu نشان می دهد که عرضه جهانی این بازی در تاریخ ۶ اکتبر انجام خواهد شد.

شیبااینو SHIB دارای محدوده معاملاتی فعلی ۰.۰۰۰۰۱۰۷۳ تا ۰.۰۰۰۰۱۱۵۴ دلار است. آیا میم کوین ممکن است پس از انتشار بازی دوباره خودرا بازیابی کند؟

 پس از آخرین فروش در ۱۸ سپتامبر، یک روند صعودی مشاهده شده است و تا زمان نگارش این مقاله بسیار ثابت بوده است. با توجه به اینکه این اتفاق تنها یک روز پس از انتشار استرالیا رخ داده است، به احتمال زیاد دارندگان توکن های بلندمدت شاهد افزایش قیمت بوده و دارایی های خود را فروخته اند. در این دوره، میم‌کوین با عقب نشینی مواجه شد و بلافاصله ۸.۵ درصد سقوط کرد. در حال حاضر، حرکات اخیر قیمت، یک الگوی سر و شانه قبل از شکست امروز ایجاد کرده است. در طول این شکست، قیمت ۲.۹٪ افزایش یافت.با توجه به وضعیت فعلی Shiba Eternity، این حرکت قیمت را می توان نشانه ای از افزایش  برای عرضه بازی در تاریخ ۶ اکتبر دانست. نهنگ‌های ETH نیز کمک می‌کنند.طبق آمار WhaleStats، ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم بیش از ۱۴۷.۵ میلیون دلار دارند. WhaleStats همچنین Shiba Inu را به عنوان منطقه‌ای با بالاترین ارزش دلار در نظر گرفت.

بنابراین، چند نکته وجود دارد که بازیکنان و سرمایه‌گذاران/تجاران Shiba Inu در آینده باید از آن‌ها آگاه باشند. یکی از این موارد این است که افزایش قیمت اغلب با یک اصلاح شدید بازار همراه است، مشابه آنچه در ۱۸ سپتامبر پس از رالی در ۱۷ سپتامبر تجربه کردیم. داده‌های Coingecko در روز شنبه نشان می‌دهد که در زمان نوشتن این مقاله، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۳۷ دلار معامله می‌شود که در هفت روز گذشته ۲.۵ درصد افزایش یافته است. با نزدیک شدن به ۶ اکتبر، درک بهتری خواهیم داشت که آیا ارزش شیبا اینو بیشتر می شود یا کاهش می یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *