شیرجه شگفت انگیز از بیت کوین!

آیا بیت کوین در ماه آوریل به هدف ۳۵۰۰۰ دلاری خود می رسد؟

شایانیوز- تحلیلگران بیت کوین شکل گیری یک «کاپ و دسته» را در نمودار قیمت روزانه بیت کوین با حداقل هدف ۳۵۰۰۰ دلار شناسایی کرده اند. کارشناسان ماه آوریل را به عنوان ماهی که بیت کوین مقاومت را در سطح ۳۰۰۰۰ دلار و ۳۲۰۰۰ دلار، حمایت کلیدی از ژانویه ۲۰۲۲ را آزمایش می کند، شناسایی کرده اند. فعالیت زنجیره ای بیت کوین با انباشت بیت کوین توسط کوسه ها و سرمایه گذاران خرد افزایش یافته است و دارایی دوباره توزیع می شود.

نمودار

بیت کوین به عنوان یکی از دارایی هایی با بالاترین بازدهی برای دارندگان در سال ۲۰۲۳ ظاهر شده است. با افزایش تسلط BTC، تحلیلگران نسبت به بازگشت دارایی دیجیتال به سطح ۳۵۰۰۰ دلار خوش بین هستند. کارشناسان بر این باورند که پشتیبانی ژانویه ۲۰۲۲ در ۳۲۰۰۰ دلار می تواند در ماه آوریل مجددا آزمایش شود و حداقل هدف ۳۵۰۰۰ دلار را برای قیمت بیت کوین تعیین کند. طیفی از معیارهای روی زنجیره از تز صعودی بیت کوین پشتیبانی می کند.

جکیس، یک معامله گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال، شکل گیری «کاپ و دسته» را در نمودار قیمت یک روزه بیت کوین شناسایی کرد. در حالی که شکل گیری «فنجان و دسته» یک الگوی نمودار کلاسیک نیست، جکیس استدلال می کند که تطبیق ساختار فعلی BTC در آن، هدف ۳۵۰۰۰ دلار را برای قیمت بیت کوین تعیین می کند. این تحلیلگر بر این باور است که شکست خالص بالای ۳۲۵۰۰ دلار، بیت کوین را برای رسیدن به هدف ۳۵۰۰۰ دلار افزایش می دهد.

شکل گیری فنجان و دسته نشان دهنده حرکت قیمت دارایی به شکل فنجان است و به دنبال آن یک روند نزولی که بیانگر شکل گیری دسته است هنگامی که شکل گیری دسته کامل شود، به طور معمول با یک بالاترین قیمت جدید در قیمت دارایی همراه می شود.

توزیع مجدد عرضه بیت کوین به سرمایه گذاران خرده فروشی که بین ۰.۱ تا ۱۰ بیت کوین دارند، یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می شود که انباشت دارایی توسط سرمایه گذاران خرد نشانه صعودی است. در حالی که سرمایه گذاران بزرگ کیف پول و نهنگ ها درگیر کسب سود هستند، دارایی دوباره بین سرمایه گذاران خرد توزیع می شود.

جیسون پیزینو، تحلیلگر کریپتو و یوتیوبر معتقد است که بزرگترین دارایی بر اساس ارزش بازار، الگوی انباشت Wyckoff است. این الگویی است که چهار فاز طول می کشد و تحلیلگر معتقد است که ما در مرحله انباشت در BTC هستیم. این بدان معناست که دارایی پایه ای برای بازار صعودی تشکیل می دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *