شیوا طاهری بازیگر گذر از رنج ها رو یادته؟ شده یه مدلینگ بالیوودی پَررر ریزون!

شیوا طاهری بازیگر سریال گذر از رنج ها که حالا یه پا مدلینگ خفن شده واسه خودش، جدیدا از چهره نو میکا و جینگولش استوری گذاشت!

شایانیوز- شیوا طاهری بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی قطعا اگه سریال پرطرفدار “گذر از رنج ها” رو دیده باشین، نقش اصلی این سریال یعنی دنیا رو هرگز فراموش نخواهید کرد. شیوا طاهری بعد از اون سریال به محبوبیت باورنکردنی رسید و دیگه کم کم راهش رو از بازیگری سوا کرد. البته شیوا طاهری همچنان تو فضای مجازی مشغول فعالیتای مدلینگیه و چنان خفن بازی از خودش در وَکنه که رسما میشه گفت یه سوتون فضای مجازیه!

شیوا خانوم چند وقت پیش استوری از خودش منتشر کرد که او رو با حال و هوایی متفاوت نشون میده. او توی این استوری چنان ملیح میکاپ کرده و با پیرسینگش گنگ عکسو برده بالا که ثابت میکنه شاید تابحال آنچنان بی فیلتر از خودش عکس نذاشته باشه، ولی این جوری هم خیلی ژَذابه و از بسیاری از بازیگرای حالایی که مدام مشغول میکاپای آنچنانی حتی در حالت عادی هستن، سرتره!

ew

میکاپای پر و پیمون شیوا طاهری که خانومو یه پا آنجلینا کرد!

شیوا طاهری از اون دسته بازیگراییه که از همون اوایل شروع بازیگریش و محبوبیتش، حسابی به خاطر نوع چهره خاصش مورد توجه قرار گرفت.

به همین دلیل هم خانوم خانوما با انجام یه سری ژیگول بازیا جدیدا میکاپایی رو چهره اش پیاده میکنه که با دیدنش قطعا تشخیص نمیدین که این خانوم همون شیوا طاهریِ سریال “گذر از رنج ها”ست. البته که خیلیا هم معتقدن که شیوا خانوم از لحاظ ظاهری خیلی به لادن مستوفی شباهت داره، ولی خفن بازیای این بازیگر لادن خانوم رو گذاشت جیب بغلش!

eg

ug

tt

ژستای رمانتیک و شیکول شیوا طاهری با آقاشونوووو!

شیوا طاهری رو شاید فقط با استایلای خفن و ژینگول شناخته باشین یا اینکه از چهره او رو از طریق میکاپایی که تو اینستا ازشون کم نیس دیده باشین؛ ولی میخوایم بهتون از زمانایی بگیم که خانوم خانوما چِفت آقاشون هستن و با تریپ و ژستای خفن خوف سعی دارن رابطه فوق العاده شون رو به رخ بکشن!

البته یکی از نکاتی که به چشم کاربرا خیلی جالب اومد این بود که خانوم طاهری جلو شوهرشون اصلا میکاپ و فلانو میگن بیخی و خیلی رِله و با چهره عادیش میاد جلو دوربین. ولی بقیه جاها رسما میشه یکی دیگه! بیاین نیگا کنین تا بِگمتون…

er

oo

ewq

میخوای بیشتر شیوا طاهری رو بشناسی؟! بیا تا بِگمت…

شیوا طاهری متولد ۱۳۶۹ است و در رشته کامپیوتر از دانشگاه فارغ التحصیل شده. شیوا خانوم از بچگی علاقه زیادی به بازیگری داشت و به این دلیل که خوشبختانه تو خانواده هنری به دنیا اومد، تونست مشوق های بسیاری در این زمینه داشته باشه. پدر شیوا طاهری بازنشسته ارتشه و همچنین به کارهای هنری همچون خطاطی علاقه داره و به صورت حرفه ای این هنرها رو دنبال میکنه.

این بازیگر اولین بار با سریال “گذر از رنج ها” دیده شد و تونست نقش دنیا رو به زیبایی بازی کنه و به شهرتی باورنکردنی برسه. شیوا طاهری اکنون با محسن محمدی ازدواج کرده و اتفاقی که در این زمینه خیلی تو فضای مجازی وایرال شد نامزدی این دو زیر آب بود که بازتاب های بسیاری با خودش به همراه داشت.

GozarAzranj



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *