شیوا طاهری بازیگر گذر از رنج ها رو یادته؟ خانوم مدلینگ اروپایی شده ساچمه ریزون!

شیوا طاهری بازیگر سریال گذر از رنج ها که حالا یه پا مدلینگ خفن شده واسه خودش، جدیدا از استایل اروپاییش وسط کوه استوری گذاشت!

شایانیوز- شیوا طاهری از بازیگران مطرح و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، اما قطعا اگه سریال پرطرفدار گذر از رنج ها رو دیده باشین با نقش اول این سریال یعنی دنیا آشنایی دارین که شیوا طاهری به ایفای اون پرداخته. این بازیگر خوش چهره که از همون موقع طرفدارای زیادی واسه خودش جمع کرده، تو فضای مجازی هم حسابی مشغوله و از این طریق سعی داره یه پا سوتون اینستا بشه. شیوا طاهری به قدری با چهره خاص و منحصر به فردش فوتوهای خفن و جینگول مستون منتشر میکنه که حد و حصر نداره.

این بازیگر که تو اولین سریالش یعنی گذر از رنج ها خیلی خوب درخشید و یه شبه ره صد ساله رو طی کرد، حالا واسه خودش یه مدل پر و پیمون شده که در ادامه بیشتر راجع بهش صحبت میکنیم. او چند وقت پیش عکسی از سفرش به یه جای رویایی منتشر کرد که او رو با استایلی خیلی ریلکس و اروپایی نشون میداد که ثابت میکرد شاید تو این مدت در فیلم یا سریالی دیده نشده باشه، ولی قطعا با این خفن بازیاش دیگه هرگز شاید پاشو به قاب تلویزیون نذاره.

تیپ-عجیب-شیوا-طاهری-و-تینا-آخوند-تبار-عکس-2

وقتی استایل گنگ تو اینستا با شیوا طاهری معنی میشه!

شیوا خانوم که خیلی ظاهر آروم و متینی هم داره و مدتی هم میشه که ازدواج کرده، کم کم داره راه خودش رو برای تبدیل شدن به یک مدلینگ تموم عیار پیدا میکنه.

از اونجایی که شیوا طاهری یه چهره بسیار مطلوبی هم داره و با قد بلند و استایل مناسبش همه چیز رو برای مدل شدن در بر داره، حالا با پیشنهادهایی که میکاپ آرتیستا بهش میکنن یا اونایی که یک برند مطرح هستن برای تیپ و استایلای مختلف با این بانوی بازیگر شروع به همکاری کردن و خانوم خانوما رو تو اینستا رسوندن به عرش اعلی! حالا میگین نه؟ بیاین تا نشونتون بدم عکسای این خوشگل خانومووو…

sabaRico-com--576-2922

tt

ژستای گنگ و خفن شیوا طاهری با آقاشون همه رو دیوونه کرده!

شیوا خانوم شاید در حالت عادی زیاد تو پیجش عکس میکاپ کردنش رو ببینین، ولی نکته جالبی که درباره او وجود داره اینه که زمانایی که کنار آقاشون تشریف داره اصلا فیسش رنگ هیچ گونه میکاپی رو به خودش ندیده.

واسه همین هم توجه خیلی از کاربرا رو به سمت خودش جلب کرده که تازه باید بیشتر نزد آقاشون به خودش برسه ولی خب از لحاظ دیگه ای خودش رو هم پیش آقاجونش و هم پیش طرفداراش عزیز میکنه. میپرسین چطور؟! با ژستای اروپایی و خفنی که اونو در کنار همسرش غرق در خوشبختی نشون میده. حالا میخواد چه استایل و حال و هوایی داشته باشه بی میکاپ یا با میکاپ چندان واسه شیوا طاهری اهمیت نداره!

eg

ewq

7F4DA63C-25AD-459F-95BE-85C095B8E339

میخوای بیشتر شیوا طاهری رو بشناسی؟! بیا تا بِگمت…

شیوا طاهری متولد ۱۳۶۹ است و در رشته کامپیوتر از دانشگاه فارغ التحصیل شده. شیوا خانوم از بچگی علاقه زیادی به بازیگری داشت و به این دلیل که خوشبختانه تو خانواده هنری به دنیا اومد، تونست مشوق های بسیاری در این زمینه داشته باشه. پدر شیوا طاهری بازنشسته اَرتشه و همچنین به کارهای هنری همچون خطاطی علاقه داره و به صورت حرفه ای این هنرها رو دنبال میکنه.

این بازیگر اولین بار با سریال “گذر از رنج ها” دیده شد و تونست نقش دنیا رو به زیبایی بازی کنه و به شهرتی باورنکردنی برسه. شیوا طاهری اکنون با محسن محمدی ازدواج کرده و اتفاقی که در این زمینه خیلی تو فضای مجازی وایرال شد نامزدی این دو زیر آب بود که بازتاب های بسیاری با خودش به همراه داشت.

pictures-of-shiva-taheri-and-his-wife-5



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *