تیتر خبرها

صحبت های بازیکن سابق استقلال علیه ساپینتو!

مهابادی: وقتی استقلال با سرمربی‌اش برخورد نمی‌کند کمیته انضباطی فدراسیون برای او جریمه سنگینی لحاظ خواهد کرد.

داوود مهابادی درباره تقابل استقلال با پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همه تیم‌ها در جام حذفی شانس قهرمانی دارند و به دفعات رخ داده تیم‌های کم نام و نشان خود را به مراحل پایانی رسانده‌اند یا پیش آمده تیمی قهرمان شده که در لیگ برتر هم قهرمان نشده است. روی کاغذ استقلال نسبت به پارس جنوبی برتری نفری و فنی دارد. اینکه پارس جنوبی تا جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی رسیده، نشان می‌دهد انگیزه بسیار زیادی برای ماندن تا مراحل پایانی این جام را دارند. استقلال که دربی را از دست داده شانس به مراتب بیشتری برای برنده شدن دارد و به خوبی می‌داند حریف برای آنکه بازنده نباشد بهترین بازی خود را انجام می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از آنا؛ وی در خصوص اینکه برتری احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی می‌تواند این تیم را به کوران مسابقات بازگرداند، گفت:

استقلال در دربی روی یک لحظه غفلت گل خورد و پرسپولیس از تک موقعیت خود نهایت استفاده را برد تا برنده دیدار حساسی باشد. استقلال با این شکست از گردونه قهرمانی لیگ خارج نشده و در جام حذفی هم شانس قهرمانی خود را از دست نداده و قطعاً با جدیت به دنبال پیروزی بر رقبا خواهد بود. شانس استقلال را برای شمست پارس جنوبی بسیار زیاد می‌بینم و این تیم برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی بهترین بازی خود را انجام می‌دهد تا بتواند در لیگ برتر هم برای ماندن در کورس قهرمانی تلاش کند. 

**گل‌گهر از پارس جنوبی حریف سرسخت‌تری است

کارشناس فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس در مصاف با گل‌گهر سیرجان تا چه اندازه بخت برتری دارد، یادآور شد:

پرسپولیس در شرایط خوبی قرار داد و چون میزبان است و از حمایت طرفداران خود بهر می‌برد، شانس بیشتری برای کسب برد دارد. گل‌گهر از پارس جنوبی حریف سرسخت‌تری است و بازی دشواری در انتظار پرسپولیس خواهد بود. بازی نزدیکی را شاهد خواهیم بود ولی فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند برابر حریفش برنده شود چون کیفیت خوبی دارد و در شرایط مناسب‌تری است. با توجه به اینکه گل‌گهر تغییراتی در کادرفنی خود داشته، سرمربی جدید این تیم که جای امیر قلعه‌نویی را پس از حضور در تیم ملی گرفته، تلاش زیادی خواهد کرد تا برابر پرسپولیس شگفت‌ساز شود.

**پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارد

وی در خصوص اینکه بخت کدام تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر می‌بیند، عنوان کرد:

بیشترین شانس را برای پرسپولیس قائل هستم و البته سپاهان و استقلال هم امیدوار به قهرمانی هستند ولی بعید می دانم پرسپولیس به این سادگی‌ها امتیاز ز دست بدد و از جایگاه خود در صدر جدول دفاع خواهد کرد. تمامی تیم‌ها تا آخرین نفس می‌جنگند تا نتیجه بگیرند و فوتبال باید به همین صورت باشد و این خیلی خوب است که تمامی تیم‌ها برای منافع خود بجنگند تا بهترین نتیجه را بگیرند. با این حساب هیچ کدام از مدعیان قهرمانی هم با خیال آسوده برابر حریفی بازی نمی‌کنند.

**ساپینتو صددرصد جریمه می‌شود

مهابادی در واکنش به اینکه رفتار تند ریکاردو ساپینتو در دربی هم ادامه داشت و باشگاه استقلال هم برخوردی با او نمی‌کند، تصریح کرد:

گزارش داور و ناظر داوری به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد و این بار صددرصد حکم بسیار سنگینی برای او در نظر گرفته می‌شود. نه تنها فرهنگ فوتبال ایران را زیر سوال برده که فرهنگ فوتبال دنیا را تحت‌الشعاع رفتار خود قرار داده است. چندین و چند بار در این فصل با ایجاد هجمه روی داوری، نظم بازی را به هم ریخته است. خودم استقلالی هستم اما داور نقشی در شکست استقلال در دربی نداشت و یکی از بهترین قضاوت‌ها را داشت. حالا که باشگاه استقلال با سرمربی‌اش برخورد نمی‌کند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای او جریمه سنگینی لحاظ خواهد کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *