طرز تهیه کوکی کورن فلکس با نوتلا که همچین مرد افکن خوشمزه است؛ کلا سیم ثانیه وقت میگیره

اگه دلت یه کوکی خونگی خوشمزه می خواد که روز برفیت رو باهاش شیرین تر و زیبا تر کنی هیچی مثل یه کوکی نوتلایی نمی تونه لبخند به لبت بیاره.

شایانیوز- کوکی ها یکی از محبوب ترین و جذاب ترین دسر ها و شیرینی هایی هستند که در سر تا سر دنیا هم حسابی مورد استقبال همه قرار می گیرند، یعنی بهتره بگیم از اون دست شیرینی هایی که کمتر کسی پیش میاد دست رد به سینشون بزنه و بی تفاوت از کنارشون رد بشه. حالا فکرش رو بکنید که این خوشمزه های دوست داشتنی تا چه اندازه می تونند وسوسه انگیز تر باشند اگر نوتلایی باشند. این یه واقعیت انکار ناپذیره که دسر های شکلاتی محبوبیت بیشتری دارند و کوچیک و بزرگ عاشق دسر هایی هستند که روشون کلی شکلات و کاکائو باشه و نوتلا هم که یکی از خاص ترین و خوشمزه ترین هاست پس تعجبی نداره که یه کوکی نوتلایی بتونه حسابی دل خودتون و مهمان هاتون رو به دست بیاره.

اگر به درست کردن این شیرینی های جذاب و دوست داشتنی علاقه مندید در ادامه ما طرز تهیه اش رو براتون آماده کردیم و البته یه خبر بسیار خوبی که احتمالا با شنیدنش خوشحال میشید اینه که درست کردن این دسر ابدا کار سختی نیست و می تونید خیلی راحت و بی دردسر این کار رو انجام بدید.

طرز تهیه کوکی کورن فلکس با نوتلا

مواد اولیه کوکی کورن فلکس نوتلایی:

کره: ۲۵۰ گرم (که باید به دمای اتاق رسیده باشه)

پودر قند: ۱ فنجان

تخم مرغ: ۲ عدد

آرد گندم: ۵۰۰ گرم

بیکینگ پودر: ۱ بسته

وانیل: ۱ بسته

کورن فلکس: ۱ بسته

نوتلا: به میزان کافی

طرز تهیه کوکی کورن فلکس با نوتلا

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، درست کردن این کوکی های کوچولو موچولو اصلا کار سختی نیست در واقع حتا راحت تر از چیزیه که ممکنه فکرش رو بکنید تنها کاری که باید انجام بدید اینه که کره، پودر قند، تخم مرغ ها، بیکینگ پودر و وانیل رو در یک ظرف مناسب بریزیم و خوب هم بزنیم پس از کمی هم زدن خیلی آروم آروم آرد رو هم به باقی مواد اضافه کنیم و هم زدن رو ادامه بدیم تا یک دست بشند، اگر احساس می کنید نیازه می تونید تو این مرحله اون ها رو با هم میکس هم بکنید تا کاملا یک دست بشند.

در مرحله بعد موادمون رو به شکل توپ در میاریم و توپک های کوچولومون رو برای مدت بسیار کوتاهی داخل فر با دمای ۱۶۰ درجه قرار میدیم تا کمی رنگشون عوض بشه بعد از خنک شدن اون ها رو حسابی به نوتلا آغشته می کنیم و سپس داخل ظرف کورن فلکس هایی که از قبل خرد و کوچکشون کردیم میندازیم تا دور تا دورش حسابی به کورن فلکس آغشته بشه.

طرز تهیه کوکی کورن فلکس با نوتلا

امیدوارم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این کوکی های خوشمزه لذت ببرید و نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *