ظاهراً خبری از تراشه های اگزینوس در سری اس ۲۳ نخواهد بود

گزارش های اخیر حاکی از آن است سری گلکسی اس ۲۳ تنها با یک سری از تراشه های کوالکوم راهی بازار میشود و خبری از تراشه های اختصاصی سامسونگ نیست.

شایانیوز – طبق آخرین شایعات، انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ خود را در هفته اول فوریه عرضه کند و شاید امسال سالی باشد که همه مدل‌ها با چیپست یکسان در سطح جهانی عرضه شوند. ماه هاست که شایعات در مورد خط تولید گوشی های سری گلکسی اس ۲۳ که تماماً اسنپدراگون هستند، شنیده میشود و حالا گزارش‌های اخیر منتشر شده از کوالکوم این شایعات را تصدیق میکند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳

آکاش پالخیوالا، مدیر مالی کوالکام در جریان رویداد اخیر گزارش درآمد این شرکت، اعلام کرد که انتظار می‌رود نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش درآمد این تراشه‌ساز خواهیم بود که این بازه‌ی زمانی احتمالاً با ماه‌های اول آغاز فروش گوشی‌های سری گلکسی S23 مطابقت دارد. به گزارش GSMArena، سهم ۷۵ درصدی استفاده از تراشه‌های کوالکام در سری گلکسی S22، در نسل بعدی این گوشی‌ها افزایش خواهد یافت و این یعنی همه‌ی مدل‌های خانواده‌ی S23 سامسونگ از تراشه‌های اسنپدراگون بهره خواهند برد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳

هر سه گوشی سری گلکسی S23 سامسونگ (S23، S23+ و S22 Ultra) قبلاً به طور انحصاری با چیپست ادعایی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گیگ بنچ مشاهده شده اند و حالا نیز با توجه به این خبر ظاهراً قرار نیست نسخه دیگری از این خانواده را با تراشه ای متفاوت در گیگ بنچ ببینیم.

 با همه این وجود نباید فراموش کنیم که ماه گذشته سامسونگ خبری منتشر کرد مبنی بر این که عرضه تراشه های اگزینوس برای سری جدید پرچمداران سامسونگ هنوز منتفی نشده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *