عجایب ناشناخته؛ پرواز حیرت انگیز یوفو در آسمان که ببینی دهنت وا میمونه تا ابد! (ویدیو)

در ویدیو امروز ما شاهد یک شی ناشناخته هستیم که مشخص نیست چیست، از کجا آمده و چه کاری می خواهد انجام دهد!

شایانیوز- فکر می کنم همه شما موافق هستید که این جهان پر از پدیده های شگفت انگیز و ناشناخته هست. پدیده هایی که تعدایی از آن ها با مرور زمان برای بشر شناخته تر شدند. از مشاهده اتفاقات عجیب و غریب در نقاط مختلف دنیا تا موضوعات پیچیده ای مانند موجودات فضایی یا همان یوفوها (UFO).

در ویدیو امروز ما شی ناشناخته ای را مشاهده می کنیم که حقیقتا مشخص نیست که چه چیزی است، از کجا آمده و می خواهد چه اطلاعاتی را کسب کند. این ویدیو در سراسر جهان به یکی از پربازدیدترین صحنه های مرتبط با موجودات ناشناخته معروف هست. در زیر این ویدیو را برای شما قرار داده ایم.

این ویدیو برای کجاست؟

گفته شده است این تصاویر متعلق به یکی از کشورهای آسیای شرقی (اندونزی) یا نوادا آمریکا است. اما به صورت دقیق نمی توانیم بگوییم که این ویدیو توسط چه شخصی و در کجا گرفته شده است. گروهی هم اعتقاد دارند که این ویدیو کاملا ساختگی است و هیچ ارزشی ندارد. یکی از نکاتی که در زمان مشاهده این ویدیوها و عکس های مرتبط با موجودات فرازمینی باید به آن توجه کنیم این است که در اینترنت بسیار ویدیوهای ساختگی و فیک وجود دارد و ما هرچیزی که می بینیم را نباید صد درصد تایید کنیم.

یوفو، هواپیما جاسوسی یا….

همین چند وقت قبل بالن جاسوسی چین بر فراز آسمان آمریکا به پرواز درآمد و باعث اتفاقات بسیار عجیب و تاریخی در این کشور به اصطلاح ابر قدرت شد. حتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: من به وزارت دفاع گفتم که قصد دارم به محض یافتن شرایط مناسب، آنها را منهدم کنم. حالا این سوال مطرح می شود که آیا این شی ناشناخته هم می تواند یک ابزار جاسوسی باشد یا خیر؟

نکته جالب اینکه از ژانویه ۲۰۲۳ تاکنون، نیروی هوایی آمریکا چهار شیء مشکوک را در ارتفاع بالا ساقط کرده‌ است. این اشیاء پرنده در آسمان‌ آلاسکا، کانادا و ۴۸ ایالت دیگر مشاهده شده‌ اند!

یوفوها در دل تاریخ

این ویدیو تنها یکی از سندهای دیدن موجودات فرازمینی و بیگانه است. در طول تاریخ همواره این پدیده مشاهده شده و در رابطه با آن سندهای بسیار عجیبی وجود دارد. از نقاشی های قبل از میلاد تا مشاهده این پدیده در ایران. لوح لولدف از عجیب ترین سندهایی هست که روی آن عکس موجودات فضایی وجود دارد. قدمت این لوح برای ۷ هزار سال قبل از میلاد است. یکی دیگر از این نقاشی ها سنگ‌ نگاره‌ وال‌کامونیکا (Val Camonica) است. این نقاشی ها به ۱۲ هزار سال پیش از میلاد برمی گردد که در ایتالیا کشف شده است.

لوح لولدف

785778

سنگ‌ نگاره‌ وال‌کامونیکا

758272782

از ماجراهای واقعا عجیب مشاهده اشیای پرنده به کشور خودمان برمی‌گردد. در ۲۶ شهریور سال ۱۳۵۵ نیروی هوایی ارتش با چندین شی ناشناخته پرنده در تهران وارد درگیری می شود که تمام دستگاه ها و رادارهای هواپیماها دچار اختلال شده و از کار می افتد. شاپور آذربرزین در هنگام وقوع این حادثه از فرماندهان ارشد نیروی هوایی ایران بوده و در جریان تمام رخداد حادثه قرار داشته‌ است.

جهان ما جهان شگفتی ها است. هرچه کشف کنیم بازهم تنها ذره ای از این عالم را نشناخته ایم. همانگونه که مولانا در دیوان شمس می گوید:

در هر فلکی مردمکی می‌بینم، هر مردمکش را فلکی می‌بینم

ای احول اگر یکی دو می‌بینی تو، بر عکس تو من دو را یکی می‌بینم

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *