علت بیدارشدن نهنگی قدیمی از اتریوم!؟

ethereum

یک کیف پول اتریوم که از زمان ICO دومین شبکه بزرگ در بازار غیرفعال بود، ناگهان بیدار شده …

شایانیوز-یک کیف پول اتریوم که از زمان ICO دومین شبکه بزرگ در بازار غیرفعال بود، ناگهان بیدار شده و مقدار زیادی توکن را به لیستی از کیف پول های بدون آدرس منتقل کرد. کل مبلغ آن به ۵۰۰۰ ETH در هر کیف پول تقسیم شد.از امروز، ۱۴۵,۰۰۰ باقیمانده را می توان به راحتی با قیمت حدود ۲۵۰ میلیون دلار فروخت همه این اتفاقات با توجه به کاهش احتمالی که چنین معامله بزرگی در صورت فروش از طریق سفارش بازار به صورت لحظه ای ایجاد می کند شکل میگیرد.

منبع اولیه ETH برای نهنگ شرکت در Ethereum Genesis ICO بود که در سال ۲۰۱۴ انجام شد، زمانی که بنیاد ۱ ETH را به قیمت ۰.۳۱ دلار ارائه کرد. متأسفانه، نهنگ ما تصمیم گرفت بخشی از ETH به دست آمده را در صرافی Bitfinex3 در ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۹ به قیمت ۲۱۹ دلار به ازای هر توکن را بفروشد. ارزش کل معامله حدود یک میلیون دلار بود..

ازطرفی شاخص Open Interest در روزهای گذشته در حال صعود بوده و به بیشترین مقدار خود طی چهار ماه اخیر رسیده است. این شاخص نشان‌دهنده موقعیت‌های معاملاتی باز در بازار فیوچرز اتریوم است و رشد شدید آن احتمال نوسانات شدید قیمت را افزایش می‌دهد.

رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس در زمینه ادغام اتریوم اظهارنظر کرده و گفته است این کار اتریوم را به ایمن‌ترین و آسان‌ترین فضا برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند. ادغام نشان‌دهنده پیوستن لایه اجرایی و کنونی اتریوم با لایه اجماع اثبات سهام (Beacon Chain) است که نیاز به صرف انرژی بالا برای استخراج را از بین برده و به امنیت، مقیاس‌پذیری و پایداری اتریوم کمک می‌کند. انتظار می‌رود هارد فورک ادغام اتریوم در تاریخ ۱۵ سپتامبر اجرایی شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *