علی دایی و خانوم جواهریش تو پاریس؛ دنیز و مامانِ پر بوتاکسش چه بروبیایی دارن!

علی دایی و همسرش یعنی مونا خانوم فرخ آذری این چند وقت حاشیه زیاد داشتن و تو فضای مجازی اخبار درباره اون ها داغ بود.

شایانیوز- علی دایی تو این چند ماه اخیر تا دلتون بخواد حاشیه داشت. البته شخصیت خود علی دایی اینطور نیست که برای دیده شدن به دنبال حاشیه باشه چرا که نه تنها مردم ایران و بلکه تمام دنیا علی دایی رو میشناسن. نشون به اون نشون که تنها فردی که از آسیا برای شرکت در مراسم The best فیفا به پاریس دعوت شده و احتمالاً یکی از جوایز اصلی رو هم به برنده اهدا خواهد کرد. علی دایی البته تو این سفر تنها نیست و خانومش یعنی مونا خانم فرخ آذری رو هم همراه داره. خانومی که البته ایشون هم از گزند حواشی به دور نبود و همین چند وقت پیش که می خواست به همراه دخترش بره دبی وسط راه و تو آسمون واپیمارو نشوندن و ایشون رو پیاده کردن و بهش اطلاع دادن که ممنوع الخروجه. حالا هم برخی رسانه ها از وثیقه ۷۰ میلیاردی صحبت می کنن که علی و دایی و همسرش گذاشتن تا بتونن از کشور خارج بشن البته هیچ منبع رسمی این خبر رو تائید نکرده و خود خانواده دایی هم در این زمینه هیچ اظهارنظری نداشتن.

در خصوص مونا خانوم فرخ آذری همسر علی دایی خیلی اطلاعات کمه و تقریباً عکس جدیدی هم از ایشون نیست فقط می دونیم که مدیریت یه کالری جواهر به اسم نور رو برعهده دارن و به گفته خود علی آقای دایی تو بیزینس هم بسیار موفق و خوش فکر هستن و مشاور همیشگی آقای گل اسبق جهان هستند.

دلنوشته خفن مونا خانوم واسه همسرش

همسر علی دایی به اسم خودش تو اینستاگرام پیج شخصی نداره و فقط یه پیج کاری کاره که مربوط به همون جواهر فروشی شون هست. همین چند وقت پیش تولد علی دایی (۱۴ بهمن) بود و مونا خانوم با انتشار یک عکس و البته کپشنی جذاب تولد ۵۳ سالگی علی آقا رو بهشون تبریک گفت.

مونا خانوم برای تولد علی دایی اینور نوشت:

علی جانم————————————— بیست و یک سال در کنار تو بزرگ مرد میهن زندگی کردم از تو بسیار آموختم آزادگی، سخاوت و شجاعت در کنارت ایستاده ام تا همیشه با تمام قلبم با تمام روحم زادروزت بر ایران و ایرانی خجسته باد.
noorjewellerygallery_328620245_1302662263930190_4016217350589283696_n

علی آقای دایی و دنیز خانومی که دوست داره همههه ببیننش!

علی دایی دوتا دختر داره دختر کوچیکه که نورا خانوم هستن و اصلاً اهل حاشیه نیست اما دختر بزرگه یعنی دنیز خانوم که با مامانشون انگلیس زندگی می کنن هر از گاهی تو فضای مجازی خودی نشون میده و انگار بدش نمیاد که با استفاده از بابا جانش مشهور بشه

قبلنا دنیز اصلا تو این فاز و نولا نبود که نشون بده پدرش چه کسیه؛ اما بعد از اینکه یه سر اومد ایران و با علی دایی سر میز بیلیارد دیده شد و بعد هم داستان صحبت های علی آقا دایی در رابطه با ازدواجش اومد وسط، دنیز دایی شهرتی عجیب پیدا کرد چرا که تا اون تایم کمتر کسی خبر داشت که علی دایی دو دختر داره و بعد از مصاحبه فردوسی پور با علی دایی بود که دنیز نیز معرفی شد و خیلی ها فهمیدند در  این دنیا دختری به نام دنیز دیی وجود داره و به جهت شناخت با وی هجومی سنگین بردند به سمت پیجش!

deniz

دنیز خانوم هم مثل پدرش گویا بسیار تلاشگر هستن و این موضوع رو میشه از موفقیت های علمی و تحصیلی ایشون فهمید  چرا که به تازگی از سوی مامان جانش متوجه شدیم موفقیتی دیگر هم کسب کرده که خب میشه گفت واااقعا ایول داره! در ادامه جدیدترین پست مهسا مادر دنیز دایی رو مشاهده می کنید که به همنی منسابت برای دخترش متن و تصویری زیبا منتشر کرد. 

Untitled (6)

yt

مامان دنیز چه پروتزی و مژه افشونه!

مامان دنیز مهسا خانومه که تو اینستاگرم پیجی با بیش از ۵۰ هزار دنبال کننده دارد که خب ایشون هم اهل حاشیه سازی نیست اما چون دنیز رو داره خیلیا ایشون رو هم شناختند. از طرفی هم خود مهسا چهره و ظاهری به شدت داف طور داره که پروتز نصف صورتش رو گرفته و بقیش رو هم بوتاکس و فیلتر و هررر حرکتی که شما فکرشو کنید زده! مهسا خانوم صورتی ساخته که اصلا بهش نمیاد مادر دختری ۱۸ ساله باشه؛ به همین جهت خیلی وقت ها مورد هجوم نظرات مختلف قرار میگیره و خب چون اونور زندگی میکنن نوع پوشش اونها نیز در این نظرات تاثیر گذاره!

133329747_422474975558562_



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *