تیتر خبرها

علی پروین قهرمان جام جهانی را معرفی کرد!

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس گفت: فرانسه با شکست تیم آرژانتین قهرمان جام‌جهانی می‌شود.

علی پروین در حاشیه مراسم ختم کریم باوی، پیشکسوت فوتبال ایران در جمع خبرنگاران و در واکنش به اینکه کدام تیم شانس قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ را دارد، اظهار داشت: به نظر من فرانسه و آرژانتین تیم‌های فینالیست این دوره از مسابقات خواهد بود که در نهایت با قهرمانی فرانسه به پایان می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به پیشکسوتان ورزشی تاکید کرد: صحبت من در خصوص یک فرد یا رشته خاص نیست چرا که پیشکسوتان ورزش شامل همه تیم‌ها و رشته‌ها می‌شوند و باید همه را به یک چشم دید. متاسفانه شاهد حمایت و توجه خاص مسئولان ورزشی به پیشکسوتان نیستیم و خیلی از آن‌ها حتی در خرج روزانه خود مانده‌اند که باید در این خصوص وارد عمل شده و اقدامات لازم صورت گیرد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در خصوص کریم باوی یادآور شد: او یکی از بازیکنان خوب ما بود که متاسفانه مانند بسیاری از چهره‌های قدیمی به فراموشی سپرده شده بود. کریم باوی چند سال شاگرد من بود و در برخی مواقع حتی بهتر از همایون بهزادی سر می‌زد و امروز در مراسم ختم او حاضر هستیم تا یادش را گرامی بداریم.

پروین پیشنهادی هم به مسئولان ورزش داد و گفت: به نظر من باید یک نماینده از هر رشته ورزشی انتخاب و معرفی شود تا مسائل و مشکلات پیشکسوتان ورزشی را پیگیری کرده تا اگر فردی دچار مشکل باشد، در صدد رفع آن اقدام شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *