تیتر خبرها

(عکس) ازدواج نیهات دوغان با دختر ایرانی؛ آرزو باردار است!

download 3 17

نیهات دوغان، خواننده مشهور ترکیه، با یک دختر ایرانی ازدواج کرد

نیهات دوغان خواننده معروف ترکیه به تازگی با یک دختر ایرانی به نام آرزو بی سر و صدا و حاشیه ازدواج کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزیاتو؛ او با انتشار پستی در اینستاگرام و عکسی از مراسم ازدواج خانوادگی و بسیار ساده خود اعلام کرد که همسرش باردار بوده و به همین دلیل مراسم ازدواج را بدون حاشیه و ساده برگزار کرده است.

3488551_66c2fef047ac753c7cef286ba9ad2fdf_640x640-1

او در پست خود نوشت: «تو پاداشی هستی که خداوند به من هدیه داده است. گل و لبخندی از بهشت برای من هستی. به زندگیم خوش آمدی. با آرزوی اینکه تا ابد با هم زندگی کنیم و پیر بشویم.»

نیهات دوغان ۴۷ سال و آرزو ۳۸ سال دارد. این دو در جمعی دوستانه با هم آشنا شده و رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند. خواننده مشهور و همسرش که با هم ۹ سال اختلاف سنی دارند، پس از یک سال زندگی مشترک با یکدیگر ازدواج کردند.

به نقل از رسانه های ترکیه، نیهات دوغان در اظهارات خود گفته است که پدر خواهد شد. او در ادامه افزود:«ما یک مراسم خودمانی داشتیم، در جریان عروسی، زن عمویم را بر اثر یک بیماری ناگهانی از دست دادیم. به همین دلیل عروسی را به تعویق انداختیم. اما اکنون ما ازدواج کردیم زیرا همسرم در انتظار بچه است.»

نیهات تاکید کرد که برای ترغیب همسرش به ازدواج به ایران هم رفته است. این خواننده گفت: خیلی دنبال خانم آرزو دویدم، خیلی تلاش کردم تا ازدواج کنم، بعد با مادرم به ایران رفتم و اآرزو را از خانواده اش خواستگاری کردم.

photo_2022-08-17_08-56-02

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *