(عکس) برق ورزشگاه در بازی برزیل – سوئیس رفت!

نورافکن های استادیوم ۹۷۴ دچار مشکل شد و ورزشگاه بازی برزیل و سوئیس در تاریکی فرو رفت.

نیمه اول رو به پایان بود و برزیل فشارهای خود برای رسیدن به گل تساوی را تشدید کرده بود. تیم تیته کا با مانع سختی به نام سوئیس روبرو شده است، در پی باز کردن دروازه یان زومر بود و در لحظات پایانی، صاحب یک ضربه کرنر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هواداران برزیلی حاضر در استادیوم ۹۷۴ سخت تیم خود را تشویق می کردند که ناگهان به یکباره ورزشگاه تاریک شد و بخش اعظمی از نورافکن های ورزشگاه خاموش شدند. مسئله ای که در همان ابتدا باعث تعجب هواداری شد که کارگردان تلویزیونی او را در حین تشویق برزیل به تصویر کشیده بود.

44s5mqft

پس از این اتفاق، ایوان سیسنروس داور السالوادوری مسابقه در سوت خود دمید و به بازیکن برزیل اجازه زدن ضربه کرنر را نداد. در شرایطی که او از طریق ارتباط رادیویی با همکاران خودش صحبت می کرد، بلافاصله نورافکن های ورزشگاه روشن شدند تا مشکلی برای ادامه بازی وجود نداشته باشد.

زمانیکه عقربه های ساعت شمار دقیقه ۴۳:۵۰ را نشان می داد، ورزشگاه تاریک شد و در زمان ۴۳:۵۹ وضعیت به حالت عادی بازگشت تا در کمتر از ۹ ثانیه، مشکل نور استادیوم حل شود و بازی از سر گرفته شود.

به هر شکل ضربه کرنر نواخته شد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما همین قطع چند ثانیه ای برق استادیوم، برای میزبان جام جهانی نمی تواند اتفاق خوشایندی باشد. البته که بازگشت به روند عادی و حل مشکل نورافکن های ورزشگاه در کمترین زمان ممکن نیز در نوع خود جالب بود.

zzeqbmuo
ijwk1upa
vridmfjn

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *