عکس جالبی که همسر خارجی الهیار صیادمنش از شب عروسی‌اش منتشر کرد + تصویر

در این پست عکس جالبی که همسر خارجی الهیار صیادمنش از شب عروسی‌اش منتشر کرد + تصویر را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

عکس جالبی که همسر صیادمنش از شب عروسی‌اش منتشر کرد

منتشر شدن تصویر جالبی از سوی همسر خارجی الهیار صیادمنش در صفحه شخصی اش توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

الهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان این روزها در لیگ چمپیونشیپ و تیم هال سیتی انگلیس بازی می کند.

هر چند این ستاره جوان از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ برای چندمین بار دچار مصدومیت شده و هنوز نتوانسته برای تیم اش به زمین بازی بیاید.

شاید همین امر سبب شده که اغلب طرفداران صیادمنش او‌ را بازیکنی بدشانس بنامند. چرا که او علی رغم قابلیت و استعداد بالا عملکرد درخشانی در این تیم نداشته است.

در همین خصوص حالا انتشار تصویر جالبی از سوی همسر خارجی الهیار در صفحه اینستاگرام اش توجه دنبال کنندگان او‌ را جلب کرده است.

دویگو گوزل که یک مدل مشهور ترک تبار است با نمایش تصویری از تیپ و پوشش صیادمنش در شب عروسی‌شان استایل شیک او را به‌ رخ کاربران کشیده است.

عکس جالبی که همسر صیادمنش از شب عروسی‌اش منتشر کرد

استوری تلخ و شوکه کننده الهیار صیادمنش در اینستاگرام

در هفته های گذشته اغلب دوستداران الهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم ملی منتظر روشن شدن وضعیت او برای تیم فصل آینده اش بوده اند.

در حالیکه این لژیونر ملی پوش سال گذشته با قراردادی ۴ ساله راهی هال سیتی انگلیس شده بود، اما هنوز مدیران این باشگاه درباره ماندن یا رفتن او تصمیم شان را اعلام نکرده اند.

هر چند مصدومیت های پی در پی و بدشانسی های مداوم الهیار در چند ماه گذشته سبب شد که او نتواند عملکرد قابل قبولی از خودش در این تیم انگلیسی نشان بدهد.

در همچین شرایطی حالا انتشار یک استوری غمناک و شوکه کننده از سوی این ستاره جوان باعث تعجب و ناراحتی مخاطبان او در اینستاگرام اش شده است.

الهیار با انتشار تصویری مشترک از فردی که به نظر می رسد از دوستان نزدیک او باشد خبر دردناک فوت او را با جملاتی غم انگیز در صفحه شخصی اش اعلام کرده است.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1999786

دانلود سریال اکازیون قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ اکازیون ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال اکازیون قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ اکازیون ) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *