(عکس) راز درگیری مسی با وگهورست!

سرخیو آگوئرو جزئیات و علت به وجود آمدن درگیری مسی با وگهورست را فاش کرد.

تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی هلند را شکست داد و به یک صعود تاریخی به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ این دوئل در زمین بازی جنجالی بود و در بیرون زمین هم ادامه یافت. ووت وگورست در راه رسیدن به رختکن به دنبال لیونل مسی بود. در نهایت با سرخیو آگوئرو و دو بازیکن دیگر آرژانتینی درگیر شد.

لیونل مسی در اواسط مصاحبه با TyC Sports این بازیکن تیم ملی هلند را به جنجالی‌ترین شکل ممکن هدف قرار داد و گفت: “به چی نگاه می‌کنی، احمق؟ برو اونور”

همچنین در ادامه سرخیو آگوئرو هم با استفاده از عبارت “خفه شو” وگورست را مورد خشم خود قرار داد. در ادامه هم چند بازیکن دیگر تیم ملی آرژانتین وارد عمل شدند.

ساعاتی بعد از این اتفاق سرخیو آگوئرو جزئیات این درگیری عجیب و غریب را فاش کرد. او گفت: “تازه داشتیم وارد رختکن می‌شدیم. او شروع کرد به گفتن: هی مسی هی مسی؛ و لئو برگشت، نگاهش کرد… همان موقع بود که درگیری به وجود آمد. 

آگوئرو در ادامه گفت: “من هم به او گفتم خفه شو؛ و او در ادامه به من گفت که تو نمی‌توانی به من بگویی خفه شو. من هم گفتم باشه، ولی تو نباید با مسی صحبت کنی. بعد هم به هم دست دادیم و برای هم آرزوی موفقیت کردیم! “

پشت پرده درگیری مسی با وگهورست

مسی هم درباره این اتفاقات گفت: “من دوست ندارم قبل از بازی صحبت کنم. از زمانی که او وارد بازی شد، شروع به تحریک ما کرد، با ما برخورد کرد، چیز‌هایی به ما گفت… به نظر من این بخشی از فوتبال نیست. من همیشه به همه احترام می‌گذارم، دوست دارم آن‌ها هم به من احترام بگذارند. مربی آن‌ها برای ما احترامی قائل نبود. “

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *