(عکس) رونالدو پس از مصدومیتی وحشتناک!

رونالدو شنبه شب در جریان بازی تیم های ملی پرتغال و جمهوری چک در لیگ ملت های اروپا با مصدومیتی شدید رو به رو شد.

رونالدو بعد از برخورد با توماش واچلیک، دروازه‌بان جمهوری چک، به زمین افتاد و تصاویر تلویزیونی او را در حالی نشان داد که صورتش کاملا خونین بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رونالدو و سنگربان چک هر دو برای تصاحب توپ به هوا پریدند ولی برخورد این دو فوتبالیست باعث شد رونالدو با صورت به شدت آسیب دیده، نقش زمین شود.

llqwiw45
fkhmship

بعد از حضور تیم پزشکی پرتغال در زمین چمن کریستیانو به بازی برگشت و تا پایان ۹۰ دقیقه برای تیم ملی کشورش در میدان حضور داشت. رونالدو البته با چسب زخمی بر روی بینی‌اش در میدان بود و این نشان می‌داد محل زخم او روی بینی‌اش بوده است.

پرتغال در بازی شنبه شب در نهایت با حساب ۴-۰ به پیروزی رسید ولی کریستیانو گلی به ثمر نرساند و یک پنالتی هم به حریف واگذار کرد که توسط پاتریک شیک از دست رفت. عملکرد رونالدو امروز با انتقاد رسانه‌های پرتغالی مواجه شده بود.
q31yhbnc
رونالدو امروز در تمرین تیم ملی پرتغال

تصاویری که امروز از تمرین پرتغال مخابره شد نشان می‌دهد که رونالدو با وجود مصدومیت، دیشب همچنان با چشم کبود و صورت زخمی در حال تمرین با دیگر بازیکنان تیم ملی این کشور است. پرتغالی‌ها فردا در آخرین بازی‌شان در این مرحله از لیگ ملتها به مصاف اسپانیا می‌روند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *