(عکس) ساپینتو کلا آرام و قرار ندارد!

ساپینتو در آخرین جلسه محرومیتش، با هیجان خاصی بازی تیمش را دنبال می کند.

درگیری های کنار زمین و در دیدار برابر گل گهر باعث محرومیت سنگین ساپینتو شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او بازی با فولاد را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داده بود، برابر ذوب آهن نیز جلسه اول محرومیتش را سپری کرد و امروز در سومین دیدار متوالی، از روی سکوها عملکرد تیمش را نظاره گر است.

محرومیت ساپینتو پس از پایان دیدار با آلومینیوم به اتمام می رسد اما شاید حضور او در کنار زمین می توانست به تیمش کمک کند. با این حال، سرمربی پرتغالی با ده ها متر فاصله از زمین، با شور و هیجان خاصی بازی تیمش را به نظاره نشسته است.

ساپینتو که ژائو آبرئو آنالیزور جوان و ۲۵ ساله را در کنار خودش دارد، از طریق تماس تلفنی با نیمکت تیم در ارتباط است و دستورات تاکتیکی مدنظرش را به بازیکنان درون زمین انتقال می دهد.

نکته جالب، شور و هیجان ساپینتو و اعتراض او به داور از روی سکوهاست. خطای روی مهدی قایدی در دقیقه ۳۵ اعتراض رحمتی و حنیف به داور را در پی داشت که کاظمی این دو را به آرامش دعوت کرد. پیش از اعلام خطا در این صحنه، ساپینتو از روی سکو نسبت به خطای بازیکن آلومینیوم اعتراض کرد.

تیم او به دنبال پیروزی در این مسابقه است تا از کورس قهرمانی با پرسپولیس جا نماند. این بازی تا دقیقه ۵۵ با تساوی بدون گل در جریان است.

hdyy1cw1
k4rhjybf

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *