(عکس) غوغای دختران جذاب روس در ورزشگاه نقش جهان

استقبال هواداران روسی از دیدر دوستانه تیم‌های سپاهان و زنیت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان سوژه رسانه‌ها شد.

هواداران زن باشگاه زنیت بدون هیچ‌گونه محدودیتی در کنار دیگر هواداران مرد این تیم نشسته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شرق؛ تصاویر منتشرشده از ورزشگاه محل بازی نشان می‌دهد که هواداران زن باشگاه زنیت بدون هیچ‌گونه محدودیتی در کنار دیگر هواداران مرد این تیم نشسته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

این اتفاق در حالی رخ داد که مسئولان باشگاه سپاهان حاضر به راه‌دادن تماشاگران زن سپاهانی نشدند. همین موضوع با اعتراض گسترده آنها در فضای مجازی همراه شد. تعدادی از آنها با راه‌اندازی کارزاری و با به‌دست‌گرفتن پلاکاردهایی که رویش عباراتی مانند «یک صندلی در نقش جهان حق من است» به رفتار مسئولان باشگاه سپاهان اعتراض کردند.

این یکی هم واقعا از آن اتفاقاتی است که هضمش دشوار به نظر می‌رسد. مشخص نیست چه ساختار و سازوکاری در ورزشگاه‌های ایران پیاده شده که برای تماشاگران زن ایران نامناسب و برای تماشاگران روسی مناسب است.

این اعتراضات در شرایطی شکل گرفته که مسئولان ورزش ایران بعد از رفع ممنوعیت اولیه ورود تماشاگران به ورزشگاه بعد از اتفاقات اخیر ایران، هنوز مجوز ورود تماشاگران زن به ورزشگاه آزادی را هم صادر نکرده و دیدارهای اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم بدون حضور تماشاگران زن برگزار شده است.

برای مشخص‌شدن اهمیت‌دادن بیشتر به ورزشکاران روسیه‌ای اینکه تلویزیون هم حسابی هوای آنها را داشت و این بازی تدارکاتی را در تصمیمی درخور توجه به کنداکتور شبکه سه آورد تا از این طریق پخش زنده کند.

دیدار تدارکاتی سپاهان و زنیت در حالی از شبکه سه پخش زنده شده که همین شبکه پیش‌تر و گاهی اوقات برای پخش بازی تیم‌های سپاهان و فولاد، در لیگ قهرمانان آسیا، مقاومت نشان می‌داد و بازی این دو تیم را غالبا از شبکه ورزش پخش می‌کرد.

258860-700x1024258857-752x1024

10

11

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2003949

روز معلم ۱۴۰۳ چه روزی و چند شنبه است + تاریخ، متن و عکس

در این پست روز معلم ۱۴۰۳ چه روزی و چند شنبه است + تاریخ، متن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *