تیتر خبرها

(عکس) مشت گره یحیی برای استقلال!

برخلاف دربی های قبلی، این بار تساوی به سود تیم یحیی گل‌محمدی بود.

دربی ۹۸ شاید جنجالی‌ترین دربی تمام این سالها باشد که بعد از مدتها در حضور تماشاگران برگزار می‌شد و اگرچه با نتیجه تساوی به پایان رسید اما به نوعی قهرمان لیگ برتر را هم تعیین کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در آن مسابقه و زمانی که استقلال گل مساوی را به ثمر رساند، یحیی گل‌محمدی با خشم و عصبانیت فراوان خود را به داور بازی رساند و در حالی که چند متر آنطرف‌تر فرهاد مجیدی مشغول جشن و پایکوبی بود، او اعتراضش را به صورت فیزیکی به داور نشان داد.

تیم یحیی که دربی قبلی با نتیجه تساوی، فرصت رسیدن به صدر و قهرمانی را تا حد زیادی از دست داده بود، این بار اما با نتیجه مشابه، جایگاه اولی خود را حفظ کرد و صدرنشین ماند و حس متفاوتی را نسبت به دربی تلخ ۹۸ تجربه کرد.

1783732
1783734

در لحظه گل گئورگی گولسیانی، یحیی با مشت گره کرده، نجات تیمش از شکست را جشن گرفت و خیلی زود شریک خوشحالی بازیکنان و مربیان نیمکت نشین شد که به سرعت خود را به سرمربی تیم رسانده بودند.

1783733

تیم گل‌محمدی در این بازی نمایش قابل قبولی داشت و اگرچه نتوانسته بود موقعیت خاصی در نیمه دوم ایجاد کند اما با تسلط و مالکیت بر توپ، اغلب دقایق را در زمین حریف سپری می‌کرد.

آنها با ارسال از جناحین و همچنین تلاش بی پایان برای گرفتن توپ سوم، روز سختی را برای خط دفاعی استقلال رقم زدند که در نهایت دو بار و به شکلی مشابه مقابلشان تسلیم شد.

1783735

یحیی حالا شش امتیاز سرنوشت‌ساز را در خانه خواهد داشت و یک بازی حساس مقابل گل‌گهر که شاید تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص کند. اما او دیروز در غیاب دو مهاجم اصلی، گام مهم برای حفظ صدرنشینی را برداشت.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *