تیتر خبرها

(عکس) وقتی رونالدو خواهر جذاب جورجینا رو گرفت واسه رفیقش!

جورجینا نامزد جذاب رونالدو به تازگی خواهر زیبای خودش رو هم آورد عربستان و دوتایی کلی باهم خوش می گذرونن

نامزد رونالدو خواهرش ایوانا بسیار به هم نزدیک هستند و به تازگی تصاویری از این دو خواهر در حال خرید در عربستان سعودی منتشر شد. جالب اینکه خواهر جورجینا هم با دوست رونالدو ازدواج کرده است.

Screenshot_20230322_132755_Instagram

اما آبجی کوچیکه جورجینا کیست و چه کار می کند؟

ایوانا متولد اسپانیاست و اینفلوئنسر اینستاگرام است و متولد سال ۱۹۹۰ است و در حال حاضر در خیخون اسپانیا ساکن است.

ایوانا رودریگز با مردی به نام کارلوس گارسیا، مجسمه ساز و نقاش پرتغالی نامزد کرده است. این دو از طریق کریستیانو رونالدو با هم آشنا شدند، زیرا کارلوس گارسیا دوست این فوتبالیست است و رونالدو کارلوس را به ایوانا رودریگز معرفی کرد. سال ۲۰۲۱ آنها نامزد کردند و صاحب فرزندی به نام دوا شدند.

ایوانا از طرق اینستاگرام و فعالیت های مدلینگ ثروت خوبی بهم زده و طبق برآوردهای غیر رسمی چیزی در حدود ۱.۵ میلیون دلار ثروت دارد.

321261_673

در مورد شوهر ایوانا رودریگز این را باید بگیم که او همان فردی است که مجسمه رونالدو که در حال حاضر در فرودگاه مادیرا نصب شده را ساخته است. این مجسمه برنزی جایگزین مجسمه اول شده است. مجسمه اول به حدی ناهمگون و زشت بود که با واکنش‌های منفی و تمسخرآلود زیادی مواجه شد. در آن زمان کارلوس در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: “باعث افتخارم است که مجسمه بهترین بازیکن تاریخ را بسازم. تجربه بی نظیری بود. به خاطر صمیمیت و رفتارش متشکرم. از همه افرادی که به من کمک کردند تا این رویا به تحقق بپیوندد، تشکر می کنم.”

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *