عکس/ کامنت جنجالی آرات حسینی پای پست کریستیانو رونالدو

در این پست عکس/ کامنت جنجالی آرات حسینی پای پست کریستیانو رونالدو را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

عکس/ کامنت جنجالی آرات حسینی پای پست کریستیانو رونالدو

صفحه اینستاگرامی آرات حسینی با انتشار یک کامنت جالب پای پست کریستیانو رونالدو سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است.

وقت صبح- در روزهای گذشته آرات حسینی کودک مشهور فضای مجازی بیش از هر زمان دیگری در مرکز توجه رسانه ها و کاربران قرار داشته است.

البته این کودک با استعداد از همان بدو تولد و روزهای آغازین کودکی اش با انتشار مطالبی از سوی پدرش در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.

اما در این چند روز اخیر ماجرای جنجالی قطع رابطه آرات حسینی با آکادمی سپاهان و حواشی به وجود آمده پس از آن بیش از پیش همگان را به سمت و سوی این کودک مازندرانی جلب کرده است.

در همین خصوص شب گذشته صفحه اینستاگرامی این این استعداد فوتبال کشور با گذاشتن کامنت جالبی پای آخرین پست کریستیانو رونالدو سوژه داغ مخاطبان مجازی شده است.

عکس/ کامنت جنجالی آرات حسینی پای پست کریستیانو رونالدو

آرات حسینی مهاجرت می کند

به گزارش فرارو، داستان آرات حسینی، پسر خاص ایرانی، این روز‌ها وارد فاز تازه‌تری شده است.

او که عضوی از باشگاه سپاهان شده بود حالا از این تیم هم جدا شده است. البته پدر مدعی شده که باشپاه سپاهان در پی کسب درآمد از اینستاگرام آرات بوده و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

با این حال این موضوع بخشی از ماجرا، چون مصاحبه یکی از مربیان این باشگاه و فاش کردن این موضوع که آرات استعداد خاصی در فوتبال ندارد.

و بیشتر به درد کار‌های نمایشی می‌خورد و یا اینکه پدر آرات بیش از اندازه به او فشار آورده و صفحات رشد این بچه بسته شده، حسابی جنجالی و باعث شده تا بسیاری دوباره از پدر آرات بابت کاری که با این پسر می‌کند انتقاد کنند.

در همین راستا، پدر آرات واکنش تندی داشته و ضمن توهین به ایرانی‌ها و عقده‌ای خواندن آن‌ها تهدید به مهاجرت کرده است.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *