(عکس) کفش‌ رئیس فیفا هم سوژه شد!

هواداران کفش‌های اینفانتینو در مراسم اهدای مدال سومی به تیم کرواسی را مسخره کردند.

جانی اینفانتینو در مراسم تمجید از تیم کرواسی در کسب مقام سومی جام‌جهانی قطر، یک جفت کفش ورزشی آدیداس به پا داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ کرواسی در این دیدار تیم آفریقایی مراکش را با نتیجه ۲-۱ شکست داد و به مقام سوم جام‌جهانی رسید. یوشکو گواردیول دروازه را باز کرد و بلافاصله اشرف داری گل تساوی را به ثمر رساند. اما میسلاو اورشیچ در دقیقه ۴۲ گل برتری کرواسی را زد و تیمش پیروز میدان شد.

اما اینفانتینو با کفش آدیداس «استن اسمیت» سفید رنگش که آرم فیفا رویش چاپ شده بود تمام توجهات را به خود جلب کرد. مردم هم وارد میدان شدند و او را در شبکه‌های اجتماعی مسخره کردند. یکی گفت: «کفش‌های اینفانتینو بسیار غم‌انگیز است». دومی نوشت: «فیفا، شما باید اینفانتینو را به خاطر پوشیدن کفش ورزشی سفید با کت و شلوار اخراج کنید»! سومی اظهار داشت: «جانی اینفانتینو همیشه شبیه یک پسر بچه کت و شلواری به نظر می‌رسد که کفش‌های خوبش پاهایش را می‌زنند، برای همین کفش ورزشی می‌پوشد». چهارمی هم اضافه کرد: «اینفانتینو: کت و شلوار، کراوات، کفش ورزشی سفید. مثل پوشیدن کفش در استخر».

عکس| کفش‌های رئیس فیفا سوژه شد!/ جانی! تو یک پسربچه کت‌وشلواری هستی

عکس| کفش‌های رئیس فیفا سوژه شد!/ جانی! تو یک پسربچه کت‌وشلواری هستی

اخیراً هم اینفانتینو به دلیل اینکه تمایلش برای برگزاری بیشتر مسابقات جام‌جهانی زمستانی را اعلام کرده بود، مورد انتقاد گرفت. روسای لیگ برتر معتقدند که این ایده دو فصل فوتبال داخلی را به دلیل وقفه شش هفته‌ای در وسط فصل، به هم می‌ریزد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714396297 2017083

معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت

در این پست معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *