فاز مدلینگ میترا رفیع که حرف واسه گفتن نمیذاره؛ تریپ های نایس و اونورِ آبیه خانومُ باش

میترا رفیع از بازیگر های محبوب سینما و تلویزیون است که این روزها بعد از سریال از سرنوشت بار دیگه با سریال بی همگان خوش درخشید.

شایانیوز- این روز ها که سریال های نمایش خانگی مثل بمب می ترکونن و همه توجه ها رو به خودشون معطوف می کنند یه سریال های تلویزیونی و بازیگران اون ها باید خیلی سخت تلاش کنند تا بتونند جایگاه خودشون رو حفظ کنند. یکی از سریال های پر سر و صدایی که این روزها از شبکه سه سیما پخش میشه و اتفاقا هم کلی حرف و حدیث با خودش به همراه آورد، سریال بی همگان است که البته متاسفانه آن طور که باید و شاید نتونست موفق باشه، علت اون هم تکراری بودن داستان و تعدادی از کادر بازیگر های این سریال هستند که ظاهرا بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی اصلا به این موضوع توجه نکردند. با همه این اوصاف این سریال برای بعضی ها همچنان آمد داشت، خوبم داشت، از جمله میترا خانوم رفیع که از بازیگر های با سابقه اما کم حاشیه و به طبع کمتر دیده شده تلویزیون می باشد اما حالا با بی همگان اسمش دوباره به سر زبون ها افتاد.

میترا رفیع که پیش از این هم با سریال از سرنوشت حسابی تونسته بود خوش بدرخشه مطمئنا تو مسیر خوبی قرار گرفته و با همین فرمون می تونه خیلی زود اون بالا مالا ها سیر کنه. از هنر بازیگری ایشون که بگذریم یکی از عمده دلایلی که میترا رفیع خیلی برای مخاطبین جذاب واقع شد و مورد استقبال قرار گرفت چهره طبیعی اما همچنان زیبای خانوم خانوماست که خب الحق خیلی زیباست و میون این همه سلبریتی که صورتشون شده مثل دفتر نقاشی دکتر ها، طبیعی بودن چهره اش می درخشه.

میترا رفیعمیترا رفیع

میترا رفیع و زندگی با النازی که عزیز جانشه

میترا خانوم رفیع در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده این طور عنوان کرده که نه تنها الناز بی همگان بلکه تمام کارهای هنری ای که نقشی در اون ها داشته عزیزانش هستند و براش ارزش بالایی دارند. به نظر خانوم رفیع همه ما در زندگی لحظات یا بهتر است بگوییم روز هایی رو داشتیم که به نوعی الناز بودیم. به قولی می تونیم حرف های میترا خانوم رو این طور تعبیر کنیم که نقشی که این روزها خانوم خانوما حسابی باهاش درگیرند یه نقش عجیب و غیر واقعی نیست بلکه کاملا قابل درکه و واقعی است تا حدی که اکثر ما الناز رو زندگی کردیم.

میترا رفیع

تریپ های خارجکی طور میترا رفیع که خیلی نایسن

به گزارش شایانیوز، میترا خانوم رفیع جزو اینستا بازهای قهاره که راه به راه با عکس و استوری های جذابی که از خودش منتشر میکنه بیشتر از قبل برای خودش توی دل طرفدار هاش جا باز می کنه؛ اما در این بین اونچه که بیشتر از همه توجه مخاطبین رو به خودش جلب می کنه تیپ و استایل های شیک و درست درمون خانوم به ویژه تو خارج از کشوره که رسما آفرین دارند از خوشگلی و آراستگی. در ادامه نمونه هایی از عکس های خانوم خانوما در کشور های خراجی و البته کشور خودمون رو باهم می بینیم.

میترا رفیعمیترا رفیعمیترا رفیع

میترا رفیع

کمی با میترا رفیع و زندگیش

میترا رفیع از بازیگر های دهه هفتادی ماست که در تهران متولد شده و مدرک کارشناسی ارشد بازیگریش رو از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران گرفته و کاملا آکادمیک وار، به دنیای بازیگری ورود کرده و تا الان هم، هم در سینما حضور داشته و هم در تلویزیون. این نکته هم بسیار قابل توجه که میترا خانوم همکاری بلند و بالایی با فیلمساز های کوتاه داره که خیلی برای کارنامه کاریش خوب و موثر بودند. حالا نکته جالب تر در رابطه با میترا رفیع اینه که شاید شما ندونید اما خانوم خانوما موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شده اون هم تو سال ۱۳۸۷ برای بازی در نمایش «نقطه چین های متصل به تو».

میترا رفیعمیترا رفیع

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *