فتح‌الله‌زاده خیال ساپینتو را راحت کرد

صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال را می‌‌توان واکنشی به شایعه عجیب روز گذشته دانست

از روزی که علی فتح‌الله‌زاده دوباره به صندلی مدیرعاملی استقلال تکیه زده، شایعات عجیبی درباره آینده ریکاردو ساپینتو در این تیم منتشر شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ اگرچه فتح‌الله‌زاده بارها و بارها در مصاحبه‌هایش از مربی پرتغالی حمایت کرده و حتی در اولین دیدارش با ساپینتو هم به او تضمین داده بود که هیچ برنامه‌ای برای تغییرش ندارد اما طی یکی دو روز گذشته این شایعه عجیب در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر آنکه مدیرعامل جدید به دنبال ایجاد تغییراتی در راس کادر فنی این تیم است تا شرایط را برای ادامه رقابتهای لیگ برتر بهتر کند.

کار به جایی رسید که حتی نام امیر قلعه‌نویی – که طی روزهای گذشته در بازار شایعات، به نیمکت فولاد هم لینک شده – به عنوان سرمربی بعدی استقلال نام برده شد.

احتمالا به همین دلیل بود که یکی از نکات مهم صحبتهای امروز فتح‌الله‌زاده در جمع بازیکنان استقلال، حمایت او از ریکاردو ساپینتو بود.

ریکاردو ساپینتو قراردادی دو ساله با استقلال دارد که برای سال دوم، طرفین قرارداد باید با یکدیگر به توافق برسند منتهی در شرایطی که زمان نسبتا زیادی تا پایان فصل مانده، علی فتح‌الله‌زاده، ساپینتو را سرمربی فصل بعد تیمش دانسته و خطاب به بازیکنان استقلال گفته است: مربی بسیار خوبی دارید. ایشان بازی خوانی را به خوبی بلد است و فرد بادانشی است. ایشان مورد حمایت من است و فصل بعد هم در تیم ماست.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714396297 2017083

معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت

در این پست معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *