فرصتی طلایی پیش روی سیتی!

سیتی امروز فرصت خوبی دارد تا بتواند لیورپول را پس از رقابت‌های نزدیک در چند سال اخیر کنار بزند.

منچسترسیتی امروز در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مهمان لیورپول خواهد بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیروزی لیورپول برابر رنجرز در هفته گذشت رقابت‌های لیگ قهرمانان نشان داد که این تیم تا چه حد می‌تواند ویران کننده باشد. هفت گل درخشان، هت تریک محمد صلاح در کمتر از هفت دقیقه و نمایش فوق العاده در نیمه دوم بار دیگر سایه‌ای از لیورپول قدرتمند فصل گذشته که در آستانه کسب چهارگانه بود را به نمایش گذاشت. 

منچسترسیتی به خوبی از این موضوع آگاه است که لیورپول تا چه حد می‌تواند قدرتمند و خطرناک باشد. با این حال، آنها امیدوار هستند که این بار شرایط در آنفیلد که در طول ۴۰ سال گذشته تنها دو بار در آن موفق به پیروزی شده‌اند برای آنها فرق کند. 

گواردیولا اطمینان دارد که شرایط به زودی تغییر خواهد کرد. سیتی در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین در جایگاه دوم قرار گرفته است اما همه اطمینان دارند که این تیم شانس اول قهرمانی در فصل جاری است. 

اما حتی این هم خیال این مربی اسپانیایی را راحت نمی‌کنند چون به خوبی از توانایی یورگن کلوپ آگاه است و می‌داند که او توانایی برگرداندن تیمش به دوران اوج را دارد. سیتی فصل گذشته در مقطعی با دو بازی بیشتر ۱۹ امتیاز بیشتر از لیورپول داشت اما تکلیف قهرمانی در ده دقیقه پایانی بازی آخر فصل مشخص شد. 

فاصله آنها در حال حاضر ۱۳ امتیاز است اما این بار هم لیورپول فرصت جبران خواهد داشت و همین باعث شده که بازی روز یکشنبه فرصتی طلایی برای سیتی باشد تا بتواند شرایط را به شکل قابل توجهی به سود خودش تغییر دهد. 

پیروزی شیرین برابر رنجرز در لیگ قهرمانان باعث شد که شرایط برای لیورپول بهتر شود اما واقعیت این است که آنها نیاز به نتیجه‌گیری در بازی روز یکشنبه دارد و در عین حال سیتی هم فرصتی به دست آورده تا قدرتش را به خوبی به حریف قدرش نشان دهد. 

باخت در این بازی برای تیم کلوپ بسیار خطرناک خواهد بود، چرا که تبعات این شکست نه فقط در جدول، بلکه در ذهن و روحیه بازیکنان نیز به خوبی دیده خواهد شد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *