فرمول افزایش حقوق بازنشستگان بار دیگر تغییر کرد

1661956877 633 حقوق+بازنشستگان (2)

افزایش در پرداختی‌ های بازنشستگان و مستمری بگیران از اول فروردین ماه ۱۴۰۱، محاسبه و در اسرع وقت با دریافت سهام دولت پرداخت خواهد شد.

 میرهاشم موسوی در یک گفت وگویی تلویزیونی افزود: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد اجتماعی و اقتصادی در سه حوزه درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری با رویکرد عدالت اجتماعی فعالیت می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وقت صبح؛ موسوی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی نیز ضمن تشکر از رئیس‌جمهور گفت: افزایش ٣٨ درصدی سایر سطوح به‌همراه عدد ثابت تصویب شده و همچنین افزایش ۵٧ درصدی حداقل‌بگیران در این دولت نقش مهمی در معیشت این جمعیت داشته و احکام جدید از شهریور ماه اعمال خواهد شد.

وی افزود: این افزایش حقوق از تعهدات سازمان بوده و ماقبل شهریورماه نیز پرداخت می‌شود. به عبارت دیگر، این افزایش در پرداختی‌ها از اول فروردین ماه ١۴٠١، محاسبه و در اسرع وقت با دریافت سهام دولت پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پایان یادآور شد: یک میلیون نفر بیمه‌شده جدید نیز امسال تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته و ٢۴٠ هزار نفر هم طی ماه‌های اخیر از طریق بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویی تامین اجتماعی جذب شده و جمعیت تحت پوشش صندوق‌های بیمه‌گر پس از انقلاب اسلامی، به ٧٣ درصد از کل کشور رسیده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *