فریبا نادری با تیپ هپلی و درب داغونش ادای پولدارا رو درمیاره؛ چه خورد و خوراک گرونی!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری انقدر عکس گذاشته که دیگه اینستاگرامش داره سر ریز میشه و حالا دیگه عکس های خانوم بازیگر شده مدل هَپلی و الکی!!

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای محبوب و معروفی هستش که البته سابقه خیلی درخشانی در این عرصه نداشت تا اینکه در سریال ستایش حضور پیدا کرد، اونوقته که این سریال و نقش کاراکتر شد خفن ترین سابقه کاری خانوم بازیگر! در سینما یا باید یه نقش خیلی منفی بازی کنی و یا باید که یه نقش خیلی مثبت مثل کاراکتر ستایش بازی کنی تا مثل بنز بترکونی و مشهور شی. فریبا نادری از بُعد منفی وارد شد و اونقدری تونست خوب نقش رو در بیاره و بازی کنه که مخاطب باورش بشه و تو ذهنش حسابی هک شه! فریبا نادری از هنرمندان بی حاشیه ای هستش که البته هم میخواد باهش و هم نباشه!

میگین یعنی چی؟ فریبا نادری در صفحه اینستاگرام ۲ میلیونیش فعالیت بسیار زیادی داره به طوری که اگه یک روز عکس پست نزاره روزش شب نخواهد شد! انگاری خانوم بازیگر سندرم عکس بیقرار داترن و با هر شکل و شمایلی هم که شده پست میذارن تا دیده بشن حتی شده با کپشن های الکی! مدتی هم بود که فریبا نادری هشتگ های عجیب میزد تا ریز و مجلسی ازش گفته بشه، اما جدا از همه اینها خانوم بازیگر آخه چرا اینهمه عکس شبیه به هم منتشر می کنید؟

برخی از هنرمندان هم هستند مثل مهناز افشار که عکس زیاد میذارن اما حداقل حرکتی در لباس و ژستشون دارند! فریبا نادری در یک زاویه و با یه فیگور همیشه دیده میشه که واقعا برای مخاطب خسته کننده شده، میگید نه؟ پس در ادامه مشاهده کنید!

Untitled

Untitled

فریبا نادری واقعا پولداره یا اَدای پوادارا رو در میاره!

فریبا نادری در کنار حرفه بازیگری درآمد خود رو از جاهای دیگه مثل مدل شدن برای تبلیغ برندهای آرایشی یا  میکاپ آرتیست های مختلف در فضای مجازی به دست می آورد و حتی گفته شده که همراه با همسرش رستوران هم دارند.

ولی این خانوم بازیگر طوری لباس میپوشه و پست از خودش میذاره که انگار نه انگار اینقدر مایه داره و بعضی اوقات هم بدون کوچکترین میکاپی و با یه شال تکراری دیده می شود.

فریبا نادری و صبحونه گرووون!

فریبا نادری اما تازگیا یاد گرفته که مثل برخی از خانومای همکارش میاد و خودنمایی میکنه جوری که به فخر فروشی میرسه. مثلا چند روز پیش از کردان و باغ  گذاشت قبلشم از سفر به خارج از کشور، قبل ترشم از ویلای شمالش! حالا خانوم بازیگر همراه با دوستاشون در کافه برای صرف صبحانه رفته بودند که اینم نباید در میرفت و حتما باید به کاربران گزارش داده میشد!

Untitled (1)

تو ذهن فریبا خانوم درباره عمل های زیبایی چی میگذره!

فریبا نادری ظاهری خاص و تو دل برو داره، اما برخلاف اغلب بازیگرا که بعد از معروف شدن سریع شروع به تزریق ژل از این عملا میکنن، این خانم بازیگر حرفی از این جور عمل های زیبایی نمیزنه و گویا خیلی از این جور کارا خوشش نمیاد. با این وجود خانوم نادری بعضی اوقات پستایی منتشر میکنه که کاربرا میگن انگار زده تو کار عمل های زیبایی و تزریق و کات گونه انجام داده.

fariba_naderi___1646812804

البته اگه فکر منیکنید فریبا نادری هیچ حرکتی در صورتش نزده سخت در اشتباهید چرا که خانوم بازیگر بینی دوکیلویی خود را عمل کرده اند و چهرشونم از این رو به اون شده!

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *