تیتر خبرها

فریبا نادری با شلوار خوشرنگ و ترور شدش پَر ریزوندا؛ باید چشارو مالید و دوباره دقت کرد!

فریبا نادری که از سلاطین استایل های عجیبه اینبار تصویری از خانوم خانوما دراومد که نامتعارفی رو گذاشته جیب بغل!

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای خوش چهره و خوش نقشی می باشد که با بازی در سریال ستایش نشون داد میتونه در عین حال که فیسی ظریف داره، خلق و خویی مکار و نامرد هم داشته باشه و اونجا بود که فریبا نادری اون روی منفورش رو نشون مخاطب داد و حسابی بولد شد. البته که فریبا نادری بعد از این کار و این نقش خیلیم مورد عنایت کاربرا و مردم قرار گرفت و الفاظی ناشایست شنید که چندان براش خوشایند نبود.

البته که چنین واکنشی نشون میده این بازیگر به خوبی تونسته اون کاراکتری که باید نشون میداد رو ایفا کنه و به خوبی نقش رو دربیاره! حالا از این ها که بگذریم و برسم به خود خانوم خانوما بادی بگیم که فریبا نادری ذوق بسیاری برای انتشار تصاویر خود دارد اما خب مثلا این مدلی نیست که در قید و بند دوربین حرفه ای و فلان ژست و لوکیشن باشه، بلکه دلی هر جا که باشه یه سلفی میگیریه و انتشار!

اما به تازگی تصویری از فریبا نادری منتشر شده که به نظر میرسه شیطنت کاربری باشه و در فتوشاپ اون رو درآورده باشه اما هرچه که هست رویی جدید و نامتعارف رو از خانوم بازیگر به تصور کشید!

unknown_306731137_747513599645363_4884997124853317391_n

فریبا نادری طلسم شوهر پولدار گرفته!!

فریبا نادری یه خانوم بازیگره پولداره که کلا شرایط مالی بسیاااار مرفهی داره چرا که هم ازدواج اولش خفن بوده و با مسعود رسام کارگردان مشهور ازدواج کرده و هم ازدواج دومش که آقای مهرداد طباطبایی هستند و حالا خونه زندگی خانوم بازیگر شاهانه شده!

فریبا نادری مثلا مدتی پیش که برای برنامه شام ایرانی از شرکت کنندگان بود، با نشون دادن خونه و زندگیش همرو متعجب کرد چرا که ویلای خانوم خانوما واقعا اعیونی بود در صورتی که به ظاهر و تریپش اصلا نمیاد!

فریبا نادری با تیپایی که ببینی فرار میکنی!

فریبا نادری چندان اهل خودنمایی نیست و اگه به استایل های وی هم دقت کنید این موضع رو متوجه خواهید شد که اصلا اهل تیپای شاخدار و لاکچری هم نیست که خب این موضوع خیلیارو متعجب میکنه که فریبا نادری واقعا پولداره؟ اگه اره پس چرا انقدررر ساده!

اخه مشکل اینجاست که فریبا خانوم نادری فقط ساده پوش هم نیست بلکه استایل هایی که ترکیب میکنه و میپوشه اصلا خوشتیپانه هم نیست و ظاهری اجق وجق داره. مثلا فریبا نادری مدتی پیش با مانتو شلواری رفت بیرون و عکس گذاشت که احتمالا به شما مجانی هم بدن ازشون به عنوان استایل بیرون استفاده نمی کنید. 

gtt

بریز بپاش فریبا نادری وقتی مدیریت تو خونِشه! شغل دوم پررر پول

فریبا خانوم نادری جزو بازیگرانی که شغل دوم داره و علاوه بر بازیگری از راه های مختلفی پول درمیاره که اصلی ترین اون ها رستوران داری هستش که مدیریت اونجا برعهده خانوم نادری هست. در واقع اصلاً فریبا خانوم اول رستوران دار بودن و بعد بازیگر شدن. رستوران فریبا و آقاشون تو خیابون فرشته هست و اسمش هم دلی جان و حسابی هم لوکس و خفنه!

حالا و در همین چند روز پیش در ایام اربعین فریبا خانوم نادری به رسم هر سال دلی جان رو تعطیل می کنه و تمام پرسنل و آشپزهاش رو بسیج می کنه برای پختن قیمه نذری. فریبا نادری که یه جورایی مدیریت تو خون شه خودش هم پای کار اومد تا حسابی نذری شون خوب و آبرومند باشه. خانوم بازیگر ویدیو این نذری پزون شون رو هم تو اینستاگرامش منتشر کرد و کلی از آشپزباشی ها و پرسنل رستورانش تشکر کرد.

deli-1024x682

دختر گوش درازه فریبا نادری!

از اونجایی که دیگه حیوان خانگی داشتن به نوعی کلاس گذاشتن محسوب میشه خیلی ها حتی اگر شرایط نگهداری از اون سگ و یا گربه بیچاره رو نداشته باشن هم باز میخرن و به سختی نگه میدارن تا مبادا از بقیه عقب بمونن!

این موضوع در میان خانومای بازیگر نیز به شدت زیاد شده و اغلب هم گربه دارند اما فریبا نادری از سگش رونمایی کرد که چهره خشن اما نازی داره و او را دختر مامان خطاب نمود. همین شد تا نظراتی گوناگون به سمت خانوم بازیگر روانه شود!

Untitled (2)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *