"فلور نظری" با کلی سوزن فیسشو تینجری ساخت و پرید جِرمنی؛ خانوم ژستاش مال کفِ تهرونه!

فلور نظری بازیگر سابق سینما و تلویزیون که این روزا با تیپای اروپایش همه رو قلع و قمع کرده، این بار یه جوری فیسشو فیلتر کرد که نگو و نپرس!

شایانیوز- فلور نظری بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که مدت های زیادیه ازش خبری در هیچ پروژه خاصی نیست که علتش مهاجرت این بازیگر به آلمان و رفت و آمد گاه و بیگاهش از اون کشور به ایرانه. فلور نظری از زمانی که رفت به آلمان و تبدیل شد به یکی از پایه های فضای مجازی، به بهونه های مختلف عکس و فیلم از خودش منتشر میکرد و باعث شد تا مدتها کسی باورش نشه که ایشون همون بازیگر معروف و با پوشش خیلی خاصیه که همواره نقش مادرای عاقل و فهیم رو بازی میکرد. فلور نظری معتقده خیلی از خوش گذرونیا و پولایی که داره این روزا اون ور دنیا خرج میکنه رو صدقه سر تلاشش پیش از ورود به عرصه بازیگری داشته.

فلور خانوم هم مثل خیلی از بازیگران دیگه که اخیرا در عمل های زیبایی دارن غلت میزنن، حسابی خودشو غرق کرده و از هر طریق ممکن سعی میکنه تغییراتی در چهره اش انجام بده. درواقع در سال های اخیر و با ورود فیلترای جورواجور به اینستا دیگه هیچ کس از چهره خودش راضی نیست و حتی اگه کلی هم عملای مختلف کرده باشه، باز دوست داره عین پیاز لایه لایه رو فیسش فیلتر بندازه. تو این شرایط فلور نظری هم به این دسته پیوسته و با تریپای شاخ شکون و خفن اروپاییش همه مدلا و جینگولا رو کشونده جاده خاکی!

dw

ژستای عجیب غریب فلور نظری که کلا سنشو برد زیر سوال!

فلور نظری در کنار دوران بازیگری درخشانی که داشت، مدتیه در اینستا به روش های مختلف داره میتازونه و بعد از کلی نبودن با ژستای خفنش کلی فضای مجازی رو زیر و رو کرده. این بازیگر که اصلا به سنش اهمیتی نمیده و عددی حسابش نمیکنه، حالا با یه عالمه خفن بازی و ژستای اعیونی داره از سنش هم جلو میزنه و یه کام بک جذابی به دوران بیست سالگیش زده. او که فعلا داره با عروس و پسرش تو آلمان زندگی میکنه، دیگه چیزی نمونده که تبدیل شه به یه مامان بزرگ که خودش از نوه اش کوچیکتر میزنه!

gfr

hgt

فلور نظری با فیس تیپیکال هم یه جذابِ ترسناکه!

فلور نظری از اون دسته بازیگراییه که تو این چند سال اخیر با خبر مهاجرتش و گشت و گذاری که از این کشور به اون کشور میکنه، حسابی اینستا رو ترکونده و اخیرا دیگه زده به سیم آخر و با تریپای خارجکی و خفنی که بر میداره، خودشو کُپ دهه نودیا کرده.

این بازیگر چند وقت پیش کلیپی از خودش منتشر کرد که او رو غرق در فیلتر و برنز شدن نشون میداد و با اغراق های بی نهایتی که تو چهره اش به چشم میخورد، شوک بزرگی به کاربران فضای مجازی وارد کرد. او که دیگه رعایت این که یه مدتی بازیگر بوده و شاید به عنوان الگو برای بعضی از مردم به حساب میومد رو نمیکنه و جدیدا با لحن نامناسبی که در صحبت هاش هست، رسما داره همه رو از خودش میرونه!

d

Q

 

 

 

 

 

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *