فلور نظری دو دقه رفت اونور چه بلبلی آلمانی میحرفه؛ لباش از پروتز الانه که منفجر شه!

فلور نظری از بازیگرای مشهور و باحال ایرانیه که این روزا تو اینستاگرام حسابی داره میتازونه و با عکسای دخترونش همرو مات و مبهوت خودش کرده.

شایانیوز- این روزا دیگه قرتی بودن و شاخ مجازی شدن اصلا و ابداااا ربطی به سن و سال و خوشگل بودن و جَوون بودن و این حرفا نداره! تنها کافیه شما عملی پروتزی باشی و یا اطوار های قرتی طور زیادی از خودت و شیطونیات نشون بدی؛ همین و بس! حالا چرا اینو میگیم؟ بهتره ابتدا سری به صفحات اینستاگرام چهره هایی مثل خانوم مرجانه گلچین و یا هما خاکپاش و فاطمه گودرزی و … بزنید تا موجه قضیه بشین! اما در این بین بازیگر مد نظر ما دیگه ته همه چی رو نون کشیده و هم همه جوووره عمل زیبایی و پروتز و بوتاکس و … داشته و هم پلنگ بودنش در استایل و صحبت، سر به فلک کشیده! فلور نظری  این چهره مورد نظر می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت داره و همیشه هم تو فیلم و سریالای طنز دیده میشده. البته که فلور نظری اصلا فیس خنده داری نداره، اما خب این مدلی بیشتر بهش میومده و تو شخصیتش چندان اجتماعی بازی کردن نبوده! فلور نظری سن و سالی میانسال داره اما به مانند دختران دهه هشتادی استایل میزنه!

فلور نظری هرچی دم دستش اومده زده به خودش! چه لباس و چه صورت!

البته که دیگه تو این دوره زمونه و با وجود اینهمممه حرکت واسه جَوون تر شدن و خوشگلاسیون، چنین ظواهری خیلی شاخ دربیار نیست ولی از اونجایی که هر چیزی حدی داره و نباید از اینور بوم و اونور بوم افتاد این موارد کمی تا قسمتی میرن تو حاشیه و مورد قضاوت بسیار زیادی قرار میگیرن.

اما اگه بخوایم از بُعد درستش ببینیم باید بگیم زندگی و سلیقه هر کسی به خودش فقط مربوطه هیچ پنج انگشتی شبیه به اون یکی نیست اما خب شما حتی یکی کاربر عادی هم باشید و حتییی دختری با سن جوان هم باشید باز با این میزان حرکت زدن تو ظاهرتون، مورد هجوم نظرات ممکنه قرار بگیرن چه برسه به چهره ای مشهور و این سنی!

campec.ir_2861426793221001682_1315567878

وقتی فلور نظری با تریپ دخترونش آلمانی محرفه بلبلی!

تبلیغات از راه های درآمدی خیلییییی آسون و در عین حال پرررررر درآمد تو اینستاگرامه که از وقتی این سرویس رشد کرد و شاخ شد تو جهان، تونست خیلیا رو پولدار کنه. اما در این بین خب بازیگرا هم بی نصیب نموندن و خیلیاشون به مانند بهاره رهنما ترکوندن از بس که معرفی و تبلیغات انجام دادن و از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو تبلیغ کردن!

شاید فکر کنید فلور نظری چون زیاد میره خارح و میاد ایران، پس احتمالا از این کارا نمیکنه اما سخت در اشتباهید چرا که خانوم بازیگر اتفاقا میتونه مواردی رو معرفی کنه که شاید هر کسی دست بهش نزنه. مثلا مدتی پیش در رابطه با یادگیری زبان آلمانی تبلیلغ داشت که یه تیکه کوتاه خودشم صحبت کرد. اما نکته اینجا بود که به غیر از ظاهر خانوم خانوما که به شدت دخترونه و باحاله، خبردار اینستادن این بازیگر مورد توجه کاربرا قرار گرفت! آخه چرا؟

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در لاهیجان می باشد و هم اکنون ۴۹ سال سن دارد. وی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنر و بازیگری شد. 

تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال گسل در نقش لیلا می باشد.

فلور نظری از خانم های بازی می باشد که ظاهرا سنش به عقب برمیگرده جوان تر میشه نه پیر و کم انرژی!

ازدواج و همسرش

فلور نظری چندین سال است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او با  همسرش  یک فرزند پسر به شروین می باشد. ۱۳ سال است ساکن کشور آلمان هستند.

می گوید : من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

unknown_280332955_1149579989192135_6737864846135559611_n

iranian_megastars_1552674674

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *