فلور نظری چه جلو جلو رفت اونسر دنیا فیسو کوبید عروسک اروپایی ساخت؛ سنش دنده عقبه!

فلور نظری بازیگر جذاب اما سن دار ایرانیه که البته حالا دیگه اون سر دنیا زندگی میکنه و فیسشم کرده یه عروسکه اروپایی!

شایانیوز- فلور نظری بازیگر جذاب و محبوب سینما و تلویزیونه که البته بیشتر خانوم خانومارو تو سریال های جعبه جادو دیدیم و کمتر بر روی پرده نقره ای. فلور نظری از اون دسته هنرمنداییه که هم بهش میاد پولدار و شاخ و شوخ باشه و هم محجبه و ساده! البته که اگه بخوایم راستش رو بگیم از اونجایی که فلور نظری بینی عمل کرده و در کل فیس ژیگولی داره، بیشتر باید کاراکترای مایه دار و قرتی طور رو ایفا کنه! 

حالا نکته جالب اینجاست که فلور نظری بیشترم تو سریالای طنز دیده میشه و چندان اهل کارای جدی و اجتماعی و از این حرفا نیست! دیگه تو این دوره زمونه اینستا بازی و انتشار فیلم و عکسای مختلف و گاهی هم نامتعارف سن و سال نمیشناسه و بلاگرا و بازیگرا و حتی همسران فوتبالیستا برای دیده شدن هرچه بیشتر عکساشونو میذارن تو این فضا و اونقدری روال شده که اگه کل کامنتاشونم بشه الفاظ رکیک بازم مشکلی ندارن!!

فلور بانو هم از این قافله عقب نیست که هیچ، اتفاقا تو سن و سال خودش از پیشتازان هم محسوب میشه و یه اینستا باز حرفه ایه! برای شناخت بیشتر فلور نظری ابتدا دو تصویر از خانم خانوما مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

فلور+نظری

فلور نظری هفته ای یکبار میره زیر تیغ!

خب همونطور که فیس خانوم بازیگر مارو دیدن به شدت عروسکی طور شده. البته که گرد میانسالی و پیری هم به چهرشون نشسته اما انگاری ماله به دست شدن و تا ذره ای خط رو صورتشون میاد زود تند سریییع ماله کشی کرده و چهره ای صاف و صوف تحویل میدن!

فلور نظری به حدی از این حرکتا ده و میزنه که دیگه از حالت طبیعی دراومده و باربی طور شده. البته که پیشرفت علم برای همین روزاست که حالا یا فرد زیباتر بشه و یا اگه ایراد و مشکلی هست برطرف بشه! اما برخی هستند به مانند فلور خانوم که انگاری اعتماد به نفس کافی ندارن و هرچی میرن زیر تیغ جراحی و روتز و بوتاکس، بازم راضی نمیشن!!

flor-nazari-5

فلور نظری اونور آب زندگی میکنه ناااابی!

فلور نظری از اون دسته بازیگراییه که تو این چند سال اخیر با خبر مهاجرتش و گشت و گذاری که از این کشور به اون کشور میکنه، حسابی اینستا رو ترکونده و اخیرا دیگه زده به سیم آخر و با تریپای خارجکی و خفنی که بر میداره، خودشو کُپ دهه نودیا کرده.

این بازیگر چند وقت پیش کلیپی از خودش منتشر کرد که او رو غرق در فیلتر و برنز شدن نشون میداد و با اغراق های بی نهایتی که تو چهره اش به چشم میخورد، شوک بزرگی به کاربران فضای مجازی وارد کرد. او که دیگه رعایت این که یه مدتی بازیگر بوده و شاید به عنوان الگو برای بعضی از مردم به حساب میومد رو نمیکنه و جدیدا با لحن نامناسبی که در صحبت هاش هست، رسما داره همه رو از خودش میرونه!

بیوگرافی فلور نظری عییین خودش خوش آب و رنگه!

فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در لاهیجان می باشد و هم اکنون ۵۴ سال سن دارد. وی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنر و بازیگری شد. 

تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال گسل در نقش لیلا می باشد.

فلور نظری از خانم های بازی می باشد که ظاهرا سنش به عقب برمیگرده جوان تر میشه نه پیر و کم انرژی!

dw

bazigaranirani2_1602414025

1588240649_H9kT3

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *