فیس تراشیده ترانه علیدوستی چه واویلایی شد؛ با اییین تریپ و آرایشگر زد رو دست همه!

ترانه علیدوستی از بازیگرای مشهوریه که این روزا به دسته بازیگرای کشف حجاب کرده هم پیوسته و استایل های جذابش سوژه قرار گرفت.

شایانیوز- ترانه علیدوستی از بازیگرای جنجالیه این روزای سینماست که البته مدئتی ازش هیچ خبری نبود نبود نبوووود تا اینکه یهو کشف حجاب شده اومد و رخی عجیب از خودش نشون داد. خب میدونیم که این روزا خیلی از بازیگران خانوم هستند که دارن حجاب از سر برمیدارن اما کمتر کسی به اندازه ترانه علیدوستی از سوی دیگر هنرمندان حمایت شده و کمتر چهره ای هم از سوی مردم انقدر عکسش دست به دست شد! ترانه علیدوستی البته که در حال حاضر در ایران حضور نداره و اونور آب داره کیف و حالشو میکنه.

ترانه علیدوستی شاید بشه گفت تنها بازیگر از میان بانوان بود که در بیشتر مراسمات خارجی میرفت و دیگه کم کم داشت جوری میشد که خیلی از خانومای بازیگر صداشون دراومده بود و رفتن ترانه رو با پارتی بازی میدونستند. از این ها گذشته این بازیگر جوانمون در اینستاگرامش بیش از ۸ میلیون دنبال کنده داره که خب خیلیاشون هوادار وی هستند و خیلیاشونم چندان دل خوشی از خانوم خانوما ندارند. ترانه علیدوستی از اون مدل هنرپیشه هاست که تو صفحش عکس و ویدیوهای بسیاری منتشر کرده اما بیشتر مربوط به کارشه و سر صحنه و مراسماتی که رفته! مثلا مدتی پیش پستی از استایلش در خارج از ایران به اشتراک گذاشت که خب خانوم بازیگر ظاهرشون چندان با الان که کشف حجاب کردن فرقی نداره و خیلی زیاد مورد توجه و انتقاد قرار گرفت. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

unknown_275509433_1171901766886087_3788581147600638235_n

فیس تراشیده ترانه علیدوستی بعد از کشف حجاب!

ترانه علیدوستی یه چهره دهه شصتیه که تو این چند ساله چندان خوشتیپ دیده نشده اما نکته ای که هست خانوم بازیگر تو بیشتر ظواهرشون چهره ای پخته و نه چندان ملیح دارند. احتمالا شما هم تصویر کشف حجاب وی رو دیده اید که ترانه علیدوستی در این تصویر چقدر فیس تینیجری و ظریفی پیدا کرده که اصلا شاید همین موضوع هم باعث شد تا ناخودآگاه بسیاری از کاربران خوششون بیاد و نظرشون جلب بشه.

ترانه علیدوستی اغلب و به خصوووص همین چند ماه پیش در جشنواره کن، اصلا مورد استقبال قرار نگرفت و هم از لحاظ لباسی و هم چهره ای به مذاق مخاطب خوش نیومد!

ترانه+علیدوستی

دومَن خانوم جلو همه پاچید بالا!

تو هول و هوش همون مراسم کن ویدیویی جنجالی از ترانه علیدوستی منتشر شد که دامن خانوم تقریبا تا زانو بالا میره و سوژه میشه. قطعا در انتخاب این لباس باید این موارد هم در نظر گرفته میشد که ظاهرا نشده!

آرایشگر ترانه علیدوستی مثل خودش خاص و ساده!

حالا از این حواشی و گفته ها که یکم دور بشیم و برسیم به خود ترانه علیدوستی باید بگیم که خب بالاخره هر خانومی در سینما آرایشگر خاص خودش رو داره که معمولا هم ازشون رونمایی میکنن.

این بازیگر عزیز چهره ای نچرال داره که اعتماد به نفس خودش رو حفظ کرده و نه تنها عمل جراحی زیبایی نداشته بلکه حتی خیلی هم کم آرایش و ملیحه! ظاهرا در سینمای ما خانوم ها یا خیلی نچرال طور هستند و علاقه ای به عمل و آرایش و فیلتر ندارند و یا همه این ها را با هم دارند مثل خانم بهاره رهنما و بهنوش بختیاری!

199463_135

ترانه عیلدوستی نیز مدتی پیش تصویری از خود به همراه میکاپ آرتیستش گذاشت که درست همانند خود ترانه چهره ای بسیار ساده داشت و اینجاست که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز!

مثلا خانوم الهام حمیدی میکاپ آرتیستش خانوم مریم رهنما می باشد که هر دو عاااشق و شیفته آرایش های غلیظ هستند و همیشه هم این مدلی دیده میشن اما ترانه علیدوستی و خانوم آرایشگرش همانند هم ساده و در کمترین میکاپ به سر میبرند!

ناگفته نمونه که چهره هر دو خانوم زیبایی خاص خودش رو داره و لزومی نداره همیشه پررر از آرایش باشید!

Untitled

حالا شاید بگین وای چقد رو این موضوع فوکوس کرده اما بهتره در ادامه نمونه ای بارز از متین ستوده و آرایشگرش ببینید که تا به چه اندازه سلیقه ها شبیه به همن!!

Untitled+(3)

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است. دیپلم کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر این عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

کودکی-ترانه-علیدوستی

ازدواج ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی تابستان ۱۳۹۰ در ۲۶ سالگی با آقای علی منصور ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد. همسر ترانه علیدوستی تجربه بازیگری دارد و در فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی نقش شخصیتی به نام مجتبی براتی را بر عهده داشت.

ترانه علیدوستی و دخترش حنا ترانه علیدوستی و دخترش حنا

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *