فیفا فدراسیون فوتبال هند را تعلیق کرد؛ یک زنگ خطر!

fvcdsuntitled46874

فدراسیون فوتبال هند از سوی فیفا تعلیق شد. این در حالی است که هند قرار بود جام جهانی زیر ۱۷ سال زنان را در اکتبر ۲۰۲۲ برگزار کند.

فیفا در اطلاعیه ای خبر از تعلیق فدراسیون فوتبال هند داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اطلاعیه فیفا به شرح زیر است:

شورای فیفا به اتفاق آرا تصمیم گرفته فدراسیون فوتبال هندوستان (AIFF) را به دلیل نفوذ غیرقانونی از طرف اشخاص ثالث که مصداق نقض جدی اساسنامه فیفا است، به حالت تعلیق درآورد.

این تعلیق پس از لغو دستور تشکیل کمیته ای متشکل از مدیران برای تصدی اختیارات کمیته اجرایی AIFF و همچنین به کنترل درآمدن کامل امور روزانه فدراسیون توسط مدیریت اداره AIFF، لغو خواهد شد.

تعلیق به این معنی است که جام جهانی فوتبال زنان زیر ۱۷ سال ۲۰۲۲، که قرار بود در تاریخ ۱۱ تا ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ در هند برگزار شود، فعلا نمی تواند طبق برنامه در آن کشور انجام شود. فیفا در حال ارزیابی تصمیمات بعدی در خصوص آن تورنمنت است و در صورت لزوم، موضوع را به دفتر شورا ارجاع خواهد داد. فیفا در تماس مستمر با وزارت امور جوانان و ورزش هند است و همچنان امیدوار است نتیجه مثبت این پرونده حاصل شود.

با این حساب یکی دیگر از کشورهایی که فوتبالش در خطر تعلیق قرار داشت نیز از سوی فیفا تعلیق شد تا حالا خطر تعلیق بیخ گوش فوتبال ایران برسد. هند با وجود اینکه قرار بود جام جهانی زیر ۱۷ سال زنان را برگزار کند تعلیق شد و این نشان می دهد فیفا به هیچ عنوان مصلحت اندیشی نمی کند!

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *