تیتر خبرها

فیگور سفت تو آغوش کشیده آناشید حسینی و دُکی جانش جوری که لهیده شد؛ اتاق خوابه مگه!

آناشید حسینی چهره مشهور و حاشیه دار در اینستاگرام می باشد که این روزا حسابی واسه خودش یَلی شده و اینبار در آغوش همسر سوژه شد.

شایانیوز- آناشید حسینی رو شاید بشناسید و شاید هم تنها با چهره یادتون بیاد کیه و کدوم شخصیته! در اصل باید بگیم آناشید حسینی بیشتر چهره ای جنجالیه که تا چند سال پیش کار خاصی نمیکرد جز شوهر کردن، اما حالا خانوم خانوما حالا تبدیل به یکی از طراحان خِبره در ایران در حوزه لباس عروس شده که لباس های خود را با قیمتی بسیار بالا اما از طرفی هم کیفیتی شدیدا بالا به فروش میرسونه. آناشید حسینی درسته که با پول روابط قبلی اش به این جایگاه رسیده اما خب همینکه با تلاشش تونست در زمینه ای عالی عمل خودش خوبه و بهتر از بلاگرایی هستش که تنها نشون دادن زار و زندگیشون هنرشونه!

آناشید بانو مدتی میشه که با همسر جدیدش حسابی کیفش کوکه و دور تا دور دنیارو هم چرخیدن. حالا دُکی جان کی هستند؟ آقای امین رضا چلبیانلو دندانپزشک مطرح ایرانی که بیشتر هم با بازیگران آقا  خانوم سر و کار داره همسر جدید آناشید حسینی می باشد که حسابی بانو رو پول بارون کرده.

آناشید حسینی رو سالهاااا با حجابی کامل اما قرررتی طور دیدیم که تو اقدام و ازدواج جدیدش بیخیال اون ظاهر شد و شوشوجان درخوات ظاهر جدید رو کرد. در این عملیات که خب خیلیم عجیب به نظر میرسید آناشید حسینی به شدت راحت پوش شد و حالا عکسایی رو منتشر میکنه که قبلا نمیکرد. ابتدا با یه تصویر عاشقانه طور از این زوج شروع کنیم تا ادامه ماجرا.

unknown_298450152_559410789240904_120036190490817891_n

آناشید دُکی تور کرده پولدااار و اهل دل!

جالبه که این دو چهره هردوشونم از پولدارای عالمن و ایشون با استفاده از زنانگی و زیبایی خود و بعد از مزون گرووونش مایه تیله رو کیلویی زد به جیب و آقای محترمه هم با دندونپزشکیه به شدت گرونشون که به شدت فضایی هزینه میگیرن! تازه همینجوریشم تو جاهای عادی دندون یکی از گرون ترین درمان های هر آدمیه!!

اما انگاری اینبار این ازدواج برای آناشید حسینی مهمتر و جدی تر بود چر که آقای چلبیانلو از چهره های درست میون مشهوراست و از طرفی هم عشق فراااوونه به آناشید بانو داره و به این راحتیا نمیذاره زندگی از دستش خارج شه.

آناشید خانوم و امین رضا خان بعد از علنی شدن ازدواجشون کلی دور تا دور دنیارو چرخیدن و حسابی خوش گذروندن که خب خیلیاشم تو صفحات اینستاگرامشون نشون دادن و حسابی فخری بود که فروختن!

anashidhoseini_1648980237

unknown_272093086_349418670042017_4079259924388227250_n

آناشید حسینی برای با چندم جشن گرفت شاهونه

اما اگه بخوایم از ماجرای عقد این زوج بگیم باید به این اشاره کنیم که یکی از موضوعات جالبی که درباره آناشید حسینی وجود داره، اینه که وقتی عکس عقدشُ تو فضای مجازی منتشر کرد همه فکر کردن خانوم خانوما عقد و عروسی رو یکجا با هم گرفته،  از بس عقدش خفن و جینگول بود و پول زیادی که به پای این مراسم ریخته شده بود داشت از سر و کول عکساشون بالا میرفت!

اما بعدش یهو با انتشار استوری های تبریک و فالووراش همه فهمیدن که نه خیر ایشون تازه عقدشون رو اینطوری گرفتن و احتمالا واسه عروسی میخوان برن کاخ سفید مراسم بگیرن. آخه یکی نیس بگه خاااانوم اینهمه خرج کردن و مدام عروس شدن چه معنایی داره؟!!

unknown_300640490_5427488627331916_4708400188826955130_n

آناشید رو بیخی، داداشش داره کراش العالمین!

آناشید حسینی درسته که تو صورتش اصلا و ابدا از ترفندای خوشگل کردن حالا چه بوتاکس چه پروتز چه عمل و هزار فرقه چیتان پیتان دیگه غافل نشده و نمیشه، اما باید گفت نتیجه کارش جذابه و چهره زیبایی داره. ولی خب برای اینکه بدونید این شخص زمینه ای زیبا هم داشته و الکی به فیس نرسیده بهتره که با داداش جانش آشنا بشیم که ایشون هم چشم رنگی هستن همچووون آبجی خانوم!

تازه برادر آناشید خب از اونجایی که پسره اینجور که نشون میده مثل خواهرش عمل بینی اینا هم نداشته اما صورتی بسیار جذاب داره که میشه گفت این خونواده همگی خوشگل به دنیا اومدن و با لباس و یا پیشرفت های خوشگلاسیون چهرشون رو بهتر و بهتر کردن.

gg

آناشید حسینی هرچی خوبه مال خودش میکنه! البته به جز اون!

آناشید حسینی از اون دسته آدماییه که تو اینستا نه بخاطر کارای خفنی که در زمینه طراحی انجام میده، بلکه بخاطر حواشی رنگ و وارنگی که داره کلی معروفه. خصوصا زمانی که با یه آقای قمارباز ایرانی که خواننده هم هست و الان داره کل دنیا رو با پولای الکیش میگرده، در ارتباط بود حسابی اینستا رو مالِ خود کرده بود و روز به روز هم بیش از پیش داشت به شهرتش اضافه میشد.

البته این اولین رابطه آناشید خانوم نبوده و قبلش با پسر سفیر ایران در دانمارک ازدواج کرده بود و بعد از علنی شدن این خبر که گویا خودشون علاقه ای به این کار نداشتن، تصمیم به طلاق گرفتن. ولی بالاخره یه دکتر خفن پیدا شد که ایشونو از این همه تلاطم نجات بده!!!

gjg

sd (1)

یکم بیشتر از آناشید حسینی و بیوگرافی جذابش بدونیم ! از کجا به کجا رسید

بسیاری از افراد، اناشید را تنها به عنوان یک مدل ایرانی با حجاب شناخته بودند. اما بعد از ان که به عنوان عروس سفیر ایرانی شناخته شد، توجه بسیاری از مردم به او جلب شد و در پی شناخت او برامدند. بیوگرافی آناشید حسینی یکی از موضوعات و تیتر هایی بود که در شبکه های اجتماعی و در گوگل مورد علاقه ی مردم واقع شد و بسیاری سعی در شناخت بیشتر این مدل داشتند. این مدل ایرانی متولد ۴ام بهمن ماه سال ۷۰ است و زاده ی شهر اهواز می باشد. او اصالتی اهوازی دارد و خانواده ی او نیز زادگاهشان همین شهر می باشد. او پس از مدتی زندگی در شهر به تهران نقل مکان کرد و در ان جا ادامه ی زندگی خود را گذراند. او تحصیلات خود را نیز در این شهر گذراند. او فرزند دوم خانواده است.

او یک خواهر بزرگ تر از خود دارد که احلام حسینی نام دارد. تنها برادر او نیز محمد رضا حسینی نام دارد که از او کوچک تر می باشد. او مدرک خود را در زمینه ی وکالت اخذ نموده است. پدر او نیز در زمینه ی اقتصاد نام و آوازه ای دارد. اما پدر او در هیچ یک از سمت های دولتی که به او پیشنهاد داده شد، مشغول نشد.

988

او در یک خانواده با وضع مالی خوب رشد پیدا کرد و هنگامی که مدتی در حوزه ی وکالت به کار مشغول شد، متوجه شد که روحیه ی او برای ادامه در این مسیر مناسب نیست و نمی تواند این شغل را ادامه دهد. به همین خاطر بود که از حضور در این شغل انصراف داد و به خاطر علاقه ی شدیدش به هنر و معماری و آشپزی و طراحی، به این سو کشیده شد. پس از ان پدرش به او توصیه کرد تا وارد رشته ی معماری شود و در ان رشته به تحصیل بپردازد. او تا زمانی که در ایران بود شناخته شده نبود و حتی تا زمانی که قصد پیدا کرد به فرانسه مهاجرت کند و در دانشگاه مد آرت پاریس به تحصیل بپردازد و در رشته ی طراحی و مد مدرک تحصیلی خود را به دست اورد نیز هیچ شهرتی کسب نکرده بود.

بعد از آن که به ایران برگشت، پسر سفیر سابق ایرانی در کشور دانمارک از او خواستگاری کرد و با هم دیگر ازدواج کردند. او پس از ازدواج با امیر حسین مرادیان، شهرت بسیاری به دست آورد.

unknown_122253788_352371056095921_6093620489020105621_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *