تیتر خبرها

قرار است لوکادیا به پرسپولیس غرامت دهد؟

وکیل ظاهرا به لوکادیا اطمینان داده که با خیال راحت می‌تواند فسخ را انجام دهد و دست لوکادیا برای اثبات فسخ یکطرفه موجه پر است.

آیا باشگاه پرسپولیس علیه مهاجم هلندی خود به کمیته انضباطی فیفا شکایت خواهد کرد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای رسما از شکایت خود از یورگن لوکادیا خبر داد اما هنوز در این مورد اتفاق تازه ای نیفتاده و به نظر می‌رسد واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس، کماکان مشغول جمع‌آوری مدارک و تنظیم درخواست شکایت است.

این وسط اخبار عجیبی درباره این ماجرا مطرح شده و روزنامه ورزشی گل چاپ امروز مدعی شده، لوکادیا برای اینکه آینده فوتبالی او تحت تاثیر شکایت قرمزها قرار نگیرد و بتواند در نقل و انتقالات زمستانی تیم جدید خود را انتخاب کند، حاضر است با مدیران پرسپولیس بر سر فسخ قرارداد، مذاکره و حتی با پرداخت غرامت مانع شکایت پرسپولیس شود! 

نکته قابل توجه این است که فسخ یکطرفه لوکادیا به گونه‌ای بوده که یکی دو رسانه‌ هلندی هم نسبت به احتمال محرومیت ۴ تا ۶ ماهه و پرداخت غرامت از سوی او به این بازیکن هشدار داده‌ بودند اما چون نمی دانستند لوکادیا از بند فسخ فورس ماژور استفاده کرده تحلیلشان را منتشر کرده بودند.

در هر حال لوکادیا با بند فسخ فورس ماژور از پرسپولیس جدا شده و باید در صورت شکایت پرسپولیس از او به فیفا، مستنداتش در این باره را ارائه کند. وکیل ظاهرا به لوکادیا اطمینان داده که با خیال راحت می‌تواند فسخ را انجام دهد و دست لوکادیا برای اثبات فسخ یکطرفه موجه پر است. شاید به همین دلیل است که پرسپولیس هم برای شکایت کردن، دست نگه داشته است.

باید در نهایت منتظر ماند و دید آیا طرفین ماجرا برای توافق پای میز مذاکره خواهند نشست یا باشگاه پرسپولیس پرونده شکایت از لوکادیا را به فیفا خواهد برد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *