قیمت شیبااینو با وجود سختی ها چه بلایی سرش اومد؟

قیمت Shiba Inu با وجود ۵۳۸B SHIB Dump توسط Top Whale ثابت می ماند؟

شایانیوز- قیمت شیبا اینو علیرغم اینکه Major Whale بیش از ۶ میلیون دلار ارزش SHIB را تخلیه کرد و اکنون در محدوده پایدار معامله می شود. داده‌های Etherscan.io نشان می‌دهد که بیست و نهمین نهنگ بزرگ شیبا اینو، ۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۵۳۸B) SHIB به ارزش ۶,۰۷۴,۰۲۰ دلار (۶.۰۷ میلیون دلار) را از طریق پنج تراکنش مهم در دوازده روز گذشته آزاد کرده است.

برترین نهنگ شیبا اینو ولگردی و ولگردی فروش خود را در ۲ آوریل با از بین بردن ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۲۰۰B) SHIB به ارزش ۲,۲۵۸,۰۰۰ دلار (۲.۲۵ میلیون دلار) در یک معامله مهم آغاز کرد. سپس نهنگ در ۵ آوریل ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۱۰۰B) SHIB دیگر به ارزش ۱,۱۲۹,۰۰۰ دلار (۱.۱۲ میلیون دلار) فروخت. پس از آن ۸۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۸۸B) SHIB به ارزش ۰.۹۹۳.۹ دلار در آوریل به ارزش ۰۵.۹۹۳.۵ دلار به فروش رسید.

با وجود مبالغ هنگفتی که قبلاً فروخته شده بود، نهنگ در ۱۱ آوریل دارایی خود را ۷۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۷۲B) دیگر به ارزش ۸۱۲,۸۸۰ دلار (۸۱۲.۸۸ هزار دلار) کاهش داد. ۷۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (۷۸B) SHIB اضافی به ارزش ۸۸۰۶۲۰ دلار (۸۸۰.۶۲ هزار دلار) فروخت. با وجود فروش شدید، نهنگ هنوز ۳,۵۹۹,۸۹۰,۰۷۶,۷۷۳ (۳.۵۹T) SHIB به ارزش ۴۰,۶۴۲,۷۵۸ دلار (۴۰.۶۴ میلیون دلار) در کیف پول خود دارد.

هک بیترو

به یاد بیاورید که حدود ۲۲ میلیون دلار از دارایی های دیجیتال، از جمله ۱۷۲.۵۵ میلیارد SHIB، به ارزش ۱.۹ میلیون دلار، در یک حادثه هک اخیر در Bitrue، یک صرافی برجسته مستقر در سنگاپور، از دست رفت. همانطور که گزارش شده بود، این بهره بردار قبلاً ۲۲.۵۵B SHIB را به ارزش بیش از ۲۵۴ هزار دلار در شش تراکنش مختلف فروخته است. آخرین معامله در ساعت ۰۲:۳۴ امروز (UTC) رخ داد که شامل فروش ۲ میلیارد SHIB بود.

با وجود رویدادهای ناخوشایند فروش، قیمت Shiba Inu همچنان به افزایش خود ادامه داده است. داده های CoinGecko نشان می دهد که قیمت SHIB طی ۱۴ روز گذشته ۶.۶ درصد و در هفته گذشته ۲.۹ درصد افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *