"لادن مستوفی" بعد بوقی اومد ولی خوووب اومد؛ تیپ دخترونه خانوم تو پنجاه سالگی!

ladan mostofi shayanews

لادن مستوفی بازیگر جذاب و سن دار سینما جدیدا با لیندا کیانی در جشن فیلم کوتاه اندیشکده حضور داشتند که استایل خانوم مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- لادن مستوفی بازیگر جذاب و خوش چهره ایرانی می باشد که بارها در فیلم و سریال های مختلف ایفای نقش کرده است و کارنامه کاری خوبی دارد اما خانوم بازیگر به دلیل بیش از اندازه حاشیه نداشتن، چندان تو چشم ها نیست اما شهذت خاص خود را دارد. یکی از فیلم های جذاب لادن مستوفی که بازیگران بسیار خوب دیگری همچون مهناز افشار هم داشت بخوایم معرفی کنیم باید “تسویه حساب” رو نام ببریم که لادن مستوفی نقش سرگروه خانوم ها رو داشت!

لادن مستوفی یک هنرمند دهه پنجاهی است که اتفاقا اول این دهه هم به دنیا اومده اما اصلااا بهش نمیاد چرا که بسیار جذاب و جوان تر از سن و سالش می باشد. لادن مستوفی در مراسمات سینمایی نیز بسیار کمرنگ شده اما به تازگی تصاویری از وی همراه با لیندا کانی منتشر شد که نشون میداد این دو هنرمند انگاری رفاقتی بسیار صمیمانه با هم دارن و خبر نداشتیم.

لادن مستوفی و لیندا کیانی اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل حضور داشتند اما استایل بسیار کوتاه و از طرفی بی رنگ و روحی چهره خانوم بازیگر مورد توجه و نظرات کاربران قرار گرفت.

fyf

oihuih

تفاوت عجیب لادن مستوفی با بهاره رهنما

لادن مستوفی همانند بسیاری از همکاران این دوره و زمونه اش نیست و فعالیت آنچنانی در اینستاگرام ندارد که هیچ، جیکش هم درنمیاد! نه به برخی از بازیگران که کورور کورور عکس و فیلم چیتان پیتان شده از خودشون منتشر می کنند نه به خانوم مستوفی!

اما با این حال هوادارانی هستند که لادن خانوم رو بسیار دوست دارند و بازیگر مورد علاقشونه. به همین جهت لادن مستوفی ۱۰۰ هزار دنبال کننده داره که با این چهره و زیبایی میتونست خیلی بیشتر از اینها باشن اما خب سلیقست دیگه! یکی مثل خانوم بهاره رهنما برای جذب فالوور به هررر در و تخته ای میزنه و هر روز رنگی جدد از خود نشون میدن برخی هم مثل لادن خانوم مستوفی.

dihsi

بیوگرافی جالب لادن مستوفی

لادن مستوفی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در تنکابن مازندران ، دانشجوی انصرافی دانشگاه می باشد که از ۲۱ سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت سپس با فیلم روز واقعه به شهرت رسید و حالا عادت بد قولی دارد.

ازدواج لادن مستوفی و فاصله سنی پدر دختری! 

لادن مستوفی در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۱ ساله بود با شهرام اسدی کارگردان فیلم روز واقعه وارد یک رابطه عاشقانه شد و با اختلاف ۲۰ سال سن باهم ازدواج کردند.

این زوج هنوز با گذشت سالها ، زندگی موفقی کنار هم دارند.

utuoip

اما بیوگرافی شوهر لادن مستوفی

شهرام اسدی متولد ۱۳۳۲ در سلماس ، فارغ التحصیل  رشتهکارگردانی مدرسه عالی تلویزیون و سینما و فوق لیسانس سینما از کالیفرنیای آمریکا می باشد. ایشان مدت ها با انجمن جغرافیای ملی شبکه NBC آمریکا همکاری داشت تا اینکه سال ۱۳۶۷ به ایران بازگشت.

تاثیر همسر لادن مستوفی تو کاراش

خانوم مستوفی بعد از اولین تجربه اش تا سال ۷۹ تنها در سه فیلم بازی کرد اما بعد از ازدواج با شهرام اسدی او در کارهایش مصمم شد و بیشتر جلوی دوربین رفت.

ihyuig

ایراد ناجور لادن مستوفی

بد قولی شاید بزرگترین ایراد من است ، شاید این رفتارم نیز بخاطر اون فضای خصوصی و شخصی خودم هستم که کمتر با اجتماع و با افراد دوربرم ارتباط دارم.

اوغات فراغت خانوم خانوما

مسایل بیولوژیک و روانشناسی جزو علایق مطالعاتی من است و اگر بتوانم مقالاتی در این باره می خوانم ، بیشتر اوقاتم با کتاب و یا مسافرت های هیجانی می گذرد.

حمایت عجیب از روحانی

خانم بازیگر در گفتگویی در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ گفت. اگر حسن روحانی رئیس جمهور نشود ، برای خودمان متاسف خواهم شد ، خسارت رای نیاوردن روحانی تا سال ها جبران نمی شود.

yfyuf

otr



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *