لونا کدام ارزها را زیر پا گذاشت؟!

LUNC

لونا کلاسیک (LUNC) در سه هفته اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرد و داده‌ها نشان می‌دهد..

شایانیوز- لونا کلاسیک (LUNC) در سه هفته اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرد و داده‌ها نشان می‌دهد این ارز از ۲۲ آگوست تاکنون رشد ۴۷۰ درصدی را ثبت کرده و بیش از یک میلیارد دلار ورودی داشته است. بااین‌وجود این ارز اکنون با ریزش ۱۵ درصدی مواجه شده و موارد مختلفی باعث افزایش ترس در میان سرمایه‌گذاران آن شده است.

این ریزش درست بعد از آن اتفاق افتاد که مشخص شد بایننس از توکن‌سوزی LUNC از طریق تکس بِرن آن‌چین پشتیبانی نمی‌کند. برخی از تحلیل‌گران بر این باورند که لونا کلاسیک چشم‌اندازی ندارد و شهرت پروژه و بنیان‌گذاران آن تا حد زیادی نابود شده و هر تلاشی از سوی جامعه برای احیای پروژه احتمالا با شکست روبه‌رو خواهد شد. ازسوی‌دیگر توسعه‌دهندگان اکوسیستم به شبکه‌های BNB Chain و پالیگان رفته‌اند و عملا هیچ فعالیتی در زنجیره وجود ندارد.

ازطرفی چند روز پس از رشد شدید لونا کلاسیک، حالا نوبت به توکن شبکه جدید ترا یعنی لونا (LUNA) رسیده تا رشد چشمگیری را تجربه کند. این ارز طی سه روز اخیر حدود ۲۵۰٪ رشد را تجربه کرده و باعث شده این ارز تا رتبه ۵۶ بازار صعود کند. هرچند مارکت‌کپ این ارز با بیش از ۲۶٪ رشد به نزدیکی ۸۰۰ میلیون دلار رسیده است، همچنان کمتر از توکن قبلی این اکوسیستم یعنی لونا کلاسیک است.

باوجودی که هیچ خبر یا توسعه خاصی در شبکه وجود ندارد که باعث ایجاد هیجان در میان معامله‌گران شود، اخیرا اشاره‌ها و مشارکت‌ها در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی درباره این اکوسیستم به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. شاید مهم‌ترین خبر پیرامون ترا این باشد که بایننس اخیرا از LUNC در بخش Cross Margin پشتیبانی می‌کند. همچنین این صرافی از روز گذشته معاملات فیوچرز LUNA را با حداکثر ۲۵ برابر اهرم راه‌اندازی کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *