تیتر خبرها

لوکادیا پیشنهاد خارجی دارد؟

کار یورگن لوکادیا این شائبه را به جود آورده که شاید او پیشنهاد خارجی دارد.

خروج غیرمنتظره لوکادیا از ایران در آستانه دربی این شائبه را به وجود آورد که این بازیکن قصد جدایی از جمع سرخ پوشان را دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ ارائه پیشنهادات مالی قابل توجه از تیم‌های حاشیه خلیج فارس، احتمالی است که برخی منابع، از آن به عنوان دلیل ترک ایران توسط مهاجم پرسپولیس می‌دانند که به گفته خودش به خاطر مشکلات خانوادگی، این تصمیم را گرفته است. باشگاه پرسپولیس اما چنین احتمالی را رد می‌کند.

حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این احتمال تاکید کرد: بازیکنی که عملکرد خوبی دارد حتما پیشنهادات خوبی دریافت می‌کند. اما ایشان در فوتبال حرفه ای زندگی می‌کند و می‌داند که تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است. این بازیکن می‌داند که نمی‌تواند بدون اجازه باشگاه به پیشنهادی فکر کند. بعید می‌دانم لوکادیا به دنبال رفتن به تیم دیگری باشد و خانواده خود را بهانه کند.

وجود بند اتفاقات غیرقابل پیش بینی، دیگر موردی است که احتمال می‌رود، مهاجم پرسپولیس با استفاده از آن برای جدایی اقدام کند که خبیری در این خصوص گفت: من از جزئیات قرارداد لوکادیا اطلاعی ندارم. آقای درویش و تیم حقوقی باشگاه کار را پیگیری می‌کنند و آنها می‌توانند بهتر در این خصوص توضیح دهند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *