تیتر خبرها

لیست فروش بارسلونا پر از ستاره است!

بارسلونا برای تمدید قرارداد و ثبت قرارداد خریدهای جدید از جمله مسی که به شدت پیگیر بازگشت دوباره او به نیوکمپ هستند، باید درآمدزایی کند.

بارسلونا که با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو است، در تابستان گذشته برای تقویت ترکیب تیم خود از ترفند فعال‌سازی اهرم‌های اقتصادی استفاده کرد اما با توجه به پابرجا ماندن دشواری‌های اقتصادی، بلوگرانا برای فعالیت در بازار تابستانی پیش رو ناگزیر به فروش چندین بازیکن خود است. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ موندو دپورتیوو گزارش داده بارسلونا برای راحت شدن کارش جهت بازگرداندن لیونل مسی و ثبت خریدهای جدید، مایل است ۱۱ بازیکن تحت مالکیت خود را به فروش برساند. اریک گارسیا، کلمن لنگله، ساموئل اومتیتی، سرجینیو دست، نیکو گونزالس، فرانک کسیه ، الکس کویادو، فران تورس، رافینیا ، آنسو فاتی و عبدالصمد الزلزولی از جمله بازیکنانی هستند که بارسا از فروش آن‌ها با هدف کسب ۱۰۰ میلیون یورو استقبال می‌کند. ۶ تن از این بازیکنان در حال حاضر به تیم‌های دیگر قرض داده شده‌اند و اریک گارسیا به همراه فران تورس و آنسو فاتی یارهای ذخیره به شمار می‌روند اما رافینیا و فرانک کسیه از جمله مهره‌های موثر و کلیدی بارسلونا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بوده‌اند که ممکن است قربانی مشکلات اقتصادی این تیم شوند. 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *